WooCommerce-verkkokauppa

Alkaen 7 900 € + kk-maksu

Lunasta Black Week etu

WooCommerce on maailman käytetyin verkkokauppa, joten tekijöitä ja ratkaisuja on monenlaisia. Me olemme valinneet WooCommercesta parhaat palat ja varmistaneet, ettei sivuillasi ole mitään ylimääräistä sitä hidastamassa. Tärkeintä meille on, että verkkokauppasi todella myy ja voit itse keskittyä liiketoimintasi kehittämiseen.

  • Helppo ja nopea hallita
  • Mobiilikäytettävyys etusijalla
  • Tärkeimmät kauppiaan työkalut valmiiksi viritettynä
  • Pääset verkkokauppasi kanssa välittömästi liikkeelle tekemättä sitä itse, ja saat elintärkeät toiminnallisuudet heti käyttöösi

Lue lisää, mitä hyötyjä Woocommerce-verkkokauppa tarjoaa

WooCommerce-verkkokaupan käyttöönottoprojekti

  • alkaen 7 900 €

Käyttöönottoprojektin jälkeen käytössäsi on yrityksesi ilmeen mukainen, käyttövalmis verkkokauppa. Verkkokaupan kuukausittainen maksu alkaa 79 eurosta ja määräytyy palvelimen ja tarvittavien lisäosien mukaan. Pyydä tarjous!

WooCommerce-verkkokaupparatkaisun tuotekehityksessä olemme hyödyntäneet asiakkaidemme kokemuksia ja tekemäämme yli 600 verkkokaupan tutkimusta. Seuraamme jatkuvasti maailman suurimpien verkkokauppojen kehitystä, ja nappaamme niistä parhaat käytännöt omaan ratkaisuumme.

WooCommerce-verkkokaupan toteutus sisältää mm. valmiiksi suunnitellut sivupohjat ja rakenteet, ulkoasun suunnittelun yrityksesi ilmeen mukaisesti, analytiikan asentamisen, koulutuksen – ja paljon muuta!

Lue lisää, mitä Woocommerce-verkkokauppapalvelumme sisältää

Huippuunsa viritetty WooCommerce-verkkokauppa

Rakensimme WooCommerce -alustalle ratkaisun, josta löydät vakiona verkkokauppiaan tärkeimmät työkalut. Verkkokauppa kasvaa liiketoimintasi mukana, eivätkä siinä tule rajat vastaan.

WooCommerce-verkkokaupparatkaisun hyödyt

Helppo ja nopea hallinta.

Hallitset sisältöjä itse ja voit lisätä niitä nopeasti ilman koodaustaitoja. Voit esimerkiksi uudistaa etusivusi näppärästi itse ilman kalliita uudistusprojekteja.

Mobiilikäyttäjä kaiken keskiössä.

Jopa 71% käyttää verkkokauppaa puhelimella, jolloin helppokäyttöisyys ja nopeus korostuvat. Saat asiakkaita myös sosiaalisesta mediasta.

Tärkeimmät työkalut valmiiksi viritettynä.

Kauppasi ei pärjää ilman nykyajan markkinoinnin työkalupakkia. Ratkaisussamme on vakiona Facebook-, Instagram- ja Google Shopping sekä Google Schemat. Myös hakukoneoptimointi on huomioitu ja analytiikka on käyttövalmiina.

Woocommerce-verkkokaupan toteutus

WooCommerce on maailman käytetyin verkkokauppa, joten tekijöitä ja ratkaisuja on monenlaisia. Me olemme valinneet WooCommercesta parhaat palat ja varmistaneet, ettei sivuillasi ole mitään ylimääräistä sitä hidastamassa. Tärkeintä meille on, että verkkokauppasi todella myy ja voit itse keskittyä liiketoimintasi kehittämiseen.

Kun aloitamme yhteistyön, pääset verkkokauppasi kanssa välittömästi liikkeelle tekemättä sitä itse. Saat elintärkeät toiminnallisuudet heti käyttöösi ja voit jättää koodarikoulut muille. Kaupan hallinta pysyy kuitenkin sinulla ja pystyt muokkaamaan sitä kätevästi. Helpotat ja automatisoit arkisia rutiineja, kuten kampanjoita. Toteutat verkkokaupan kustannustehokkaasti – mobiilikäyttäjä edellä.

WooCommercen etuja

  • WooCommerce on avointa lähdekoodia ja siksi laajasti muokattavissa. Käyttäjiä on tuhansia, joten kehittäjiä on runsaasti.
  • Koodi jää sinulle. Omistat itse lähdekoodisi, etkä ole riippuvainen meistä.
  • Myynnin kasvusta ei rangaista. Osa verkkokauppa-alustoista, kuten Shopify, ottaa komission myynnistä. WooCommercen ainoat kulut ovat käytännössä maksupalveluntarjoajan.
  • WooCommercella on avoimet rajapinnat. Hyvin dokumentoidut API-rajapinnat mahdollistavat integraation mihin tahansa järjestelmään, kuten toiminnanohjausjärjestelmään tai markkinoinnin työkaluihin.

Woocommerce-verkkokaupparatkaisun sisältö

Verkkokaupan toteutus sisältää:

  • Valmiiksi suunnitellut sivupohjat ja rakenteen, jota voit myös itse muokata.
  • Ulkoasun suunnittelun graafisen ilmeesi mukaiseksi.
  • Veroasetukset sekä kaksi eri maksutapaa halutessasi.
  • Toimitustavan käyttöönoton.
  • Tuotteiden syöttämisen taulukkomuodossa.
  • Navigaation rakentamisen ja kategoriat.
  • Optimoidun tuotekortin, ostoskorin sekä kassan.
  • Google Analyticsin ja markkinointipikselin asentamisen.
  • Perustason hakukoneoptimoinnin.
  • Käyttökoulutuksen.

Yksikään liiketoiminta ei ole samanlainen. Siksi myös verkkokaupan jatkokehityksen pitää olla joustavaa.

Tuotesuunnittelussa lähdimme liikkeelle siitä, että useimmille verkkokauppiaille riittävät toiminnallisuudet ovat vakiona. WooCommercen suuren suosion myötä, sille löytyy kuitenkin valtava määrä kolmannen osapuolen tekemiä lisäosia, joilla voimme parantaa verkkokauppaasi kustannustehokkaasti ja nopeasti.

Tässä muutamia esimerkkejä toiminnallisuuksista, joita tarjoamme:

  • Kestotilaus – Myy tuotteita asiakkaan valitsemalla syklillä ja veloita maksut suoraan kortilta.
  • Asiakasryhmät – Asiakasryhmien näkymät, hinnoittelut sekä alennukset.
  • Tukkurin paketti – Y-tunnuksen validointi, erämyynti, minimi- ja maksimimäärät.
  • Verkkovalmennukset – Kaikki tarvittava verkkovalmennusten rakentamiseen, myymiseen ja asiakkaidesi valmentamiseen.

Lisäosien avulla verkkokauppasi laajenee käytännössä rajattomasti. Et siis tarvitse uusien ominaisuuksien käyttöönotolle kallista kehitystyötä tai pitkiä projekteja.

Analytiikka, mainoskanavat ja uusimmat markkinoinnin työkalut ovat verkkokauppiaan tärkeimpiä aseita taistelussa asiakkuuksista. Pysytkö nykyisellä työkalupakillasi mukana?

Verkkokauppiaan päätöksenteon kannalta tärkein toiminnallisuus on toimiva analytiikka. Analytiikan avulla ohjataan mediabudjetteja, seurataan kaupankäynnin trendejä ja havaitaan mahdollisia puutteita sekä kehityskohteita.

Google Shopping, Facebookin dynaaminen mainonta, uudelleenmarkkinointi, Google Schemat – oletko kuullut näistä? Toivottavasti olet ottanut ne osaksi verkkokauppaasi. Meillä nämä ja monet muut toiminnallisuudet ovat onneksi vakiona.

  • Google Shoppingin avulla mainostat tuotteitasi Googlen hakutuloksissa ensimmäisenä. Käyttäjän tehdessä haun, hänelle esitellään hakua vastaavia tuotteita tai palveluita kuvamainoksina. Kuvamainoksissa näkyy heti tuotteen tiedot, kuten nimi, hinta ja yrityksen tiedot. Kokemustemme mukaan Google Shopping mainokset ovat olleet todella tehokkaita. Olemme rakentaneet Google Shoppingia varten yhteensopivan tuoteluettelon, joten saat ominaisuuden käyttöösi heti.
  • Google Schemat ovat rikastettuja hakutuloksia, jotka tarjoavat käyttäjälle nopeasti enemmän tietoa jo hakunäkymässä. Näin käyttäjä klikkaa hakutulosta todennäköisemmin. Schemat auttavat myös orgaanisessa hakukonenäkyvyydessä ja niiden avulla viet hakutuloksissa tilaa kilpailijoiltasi.
  • Facebookin dynaaminen mainonta ja uudelleenmarkkinointi vaativat myös tuoteluettelon. Dynaamisella mainonnalla tarkoitetaan mainoksia, jotka muodostuvat käyttäjien selaaman sisällön perusteella. Jos siis asiakas on käynyt kaupassasi katsomassa eri tuotteita, mutta ei ole suorittanut ostosta loppuun, hänelle näytetään tarkasti kohdennettua mainontaa. Näin asiakas saadaan suorittamaan keskeytynyt ostos loppuun.

WooCommercen vakio-ominaisuuksista löytyvät mm:

  • Tuote-esittelyt: tuotelista, tuoteruudukko, tuotekaruselli
  • Tuotearvostelut
  • Varasto vähissä -ilmoitukset kauppiaalle
  • Tuotevariaatiot
  • Tuotteiden järjestyksen muuttaminen
  • Kategoriabannerit ja -kuvaukset
  • Sivut tietosuojaselosteelle sekä maksu- ja toimitusehdoille
  • Asiakkaan tilaushistoria
  • …ja paljon muuta!

Näin Woocommerce-ratkaisu otetaan käyttöön

Tilaus ja sopimus

Aloituspalaveri

Tuotedata

Ulkoasun suunnittelu

Tekninen toteutus ja integraatiot

Testaus ja julkaisu