Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa erilaisten mainosviestien tarjoamisen samalle kohderyhmälle monissa eri muodoissa, eri kanavissa ja eri aikoina. Tehokkaimmillaan mainosviesti on juurikin silloin, kun haluttu kohderyhmä tavoitetaan monikanavaisesti ja juuri oikeaan aikaan.
Fonectalla ohjelmallisen ostamisen avulla voidaan tehdä display-, video-, YouTube-, Spotify- ja natiivimainontaa. Kun potentiaalinen asiakas kohtaa saman viestin useassa eri kanavassa ja eri tilanteissa, sen merkitys vahvistuu, se jää vahvemmin mieleen ja kasvaa tietoisuudesta kiinnostukseksi ja lopulta toiminnaksi.
Tavoita vain aidosti kiinnostuneet
Ohjelmallisen ostamisen hienous piilee siinä, että voimme reaaliaikaisesti ostaa mainosnäyttöjä miljoonilta eri sivustoilta ja näyttää mainontaa vain silloin, kun haluttu henkilö kohderyhmästäsi näkee sen. Ohjelmallisessa ostamisessa pyritään tavoittamaan aidosti kiinnostuneita henkilöitä, ei vain mainoksen näyttökertoja tietyssä mediassa. Näin mainosbudjetti myös käytetään tehokkaimmalla tavalla.
Fonecta on kokenut, ammattitaitoinen kumppani ohjelmalliseen mainontaan
Me Fonectalla tarjoamme ohjelmallisen ostamisen palveluja, joissa ensisijainen päämäärä on tavoittaa oikeat henkilöt laajasta digikanavaverkostosta vain pelkän mediaostamisen sijaan.
Ohjelmallisen ostamisen asiakkaamme ovat monilta aloilta, aina keskisuurista verkkokaupoista julkisiin toimijoihin. Yhteistä erilaisille asiakkaillemme on ollut se, että he ovat halunneet tavoittaa oikeat kohderyhmät, oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja kasvattaa laajasti tietoutta yrityksen tuotteista ja palveluista.
Yksi ohjelmallisen ostamisen hienouksista piilee juuri siinä, että sinun ei tarvitse tietää ja valita sopivaa kanavaa, vaan mainos löytää oikeat kanavat ja asiakkaat puolestasi.