Fonectan monikanavamallin avulla voit joustavasti hallinnoida ja siirtää mediapanostuksiasi kanavasta toiseen. Voit aloittaa monikanavamallilla mainostamisen vaikka vain yhdellä kanavalla ja laajentaa tekemistä joustavasti eri kanaviin tulosten perusteella. Tekemisen mittakaavasta riippuen palvelumallimme on kanavien sisällä sama, mutta raportoinnin kattavuus ja tiheys vaihtelevat.
Palveluun voi valita yhden tai useamman seuraavista: Google-mainonta, LinkedIn-mainonta, some-mainonta Facebookissa ja Instagramissa ja/tai ohjelmallinen ostaminen.
Google-mainonta
Autamme löytämään tärkeimmät haut, joita yleisösi tällä hetkellä etsii. Keskitymme kasvattamaan näkyvyyttä parhaiten tuottavissa hauissa. Hakumainonnan lisäksi autamme tavoittamaan yleisösi myös muista Googlen hallinnoimista verkostoista (Youtube, Gmail ym.). Lue lisää Google-mainonnasta
LinkedIn-mainonta
LinkedIn on tehokkain kanava tavoittamaan B2B-päättäjät. Autamme löytämään kohdeyleisösi ja viestimään heille kanavan suosimalla tavalla. Fonecta on ollut virallinen LinkedIn-kumppani jo vuodesta 2016 alkaen. Erikoisosaamisemme avulla teet tuloksellista markkinointia yrityspäättäjille ja päätöksentekoon osallistuville – valtakunnallisesti ja kansainvälisesti. Lue lisää LinkedIn-mainonnasta
Some-mainonta
Jopa 90 % Instagram-käyttäjistä seuraa palvelussa yrityksiä – eikä siis vain yksittäisiä ihmisiä, mutta vain kolmasosa yrityksistä hyödyntää tätä potentiaalista ostajakuntaa tehokkaasti. Facebook-mainonnan avulla hyödynnät myös Instagramin mainostusmahdollisuudet! Lue lisää some-mainonnasta
Ohjelmallinen ostaminen
Ohjelmallisen ostamisen avulla voimme ostaa kohdennettua mainostilaa kaikille tutuista sivustoista. Viestin toistaminen useassa kanavassa tunnetusti parantaa mainontasi tehoa. Hyödynnämme täällä sekä oman yleisösi dataa että ostettuja valmisyleisöjä. Lue lisää ohjelmallisesta ostamisesta