Fonecta Yrityspaketti, Caller Pro ja Finder

Yrityspaketti, Fonecta Caller Pro ja Finder – palveluohjeet

Alta löydät ohjeet Fonectan yrityshakupalveluiden käyttöönottoa varten.

Yrityspaketti

Palvelun aktivointi:

Fonecta Caller Pro ja Finder -palvelun aktivointi:

  • Kirjaudu pääsynhallintaan osoitteessa: https://yrityksille.fonecta.fi/caller-ja-finder-paasynhallinta/ Oma Fonecta -tunnuksellasi, jonka sait tilauksen yhteydessä
  • Syötä organisaatiosi verkkotunnus tai -tunnukset, joille haluat avata pääsyn Fonecta Caller -sovellukseen ja Finder -palveluun
    • ⁠Huomaathan, että syöttäessäsi verkkotunnuksen kaikilla sen käyttäjillä on esteetön pääsy palveluun, kirjautuessaan.
    • Jos käytätte esim. gmail-osoitteita on sinun syötettävä käyttäjien yksittäiset sähköpostiosoitteet pääsynhallintaan yksitellen
    • Jos haluat rajoittaa palveluun pääsyä, on sinun syötettävä käyttäjien sähköpostiosoitteet yksitellen tai viestittävä sisäisesti käyttöönotosta palvelun käyttäjäkohderyhmälle.
  • Tee molempien palveluiden aktivointi erikseen.

020202 Puhelinpalvelun puhelut aktivoidaan Fonectan kautta.

  • Lähetä meille puhelinnumerolista palvelun piiriin haluttavista liittymistä osoitteeseen yrityspaketti@fonecta.com

Käyttäjien tiedottaminen palvelun aktivoinnista:

Tiedota henkilöstöäsi tai palvelun käyttäjäkohderyhmää palvelun käyttöönotosta palvelun aktivoinnin jälkeen esim. tämän tiedotteen avulla:

Ladattava tiedostoKaikki tarvittavat yhteys- ja yritystiedot kätevästi käyttöösi monikanavaisesti – Tervetuloa Fonecta Yrityspaketin käyttäjäksi!

Palvelun hallinnointi ja raportointi:

Hallinnoit Fonecta Caller Pro ja Finder -palveluiden pääsyä jatkossa Pääsynhallinnan kautta, jonne voit kirjautua Oma Fonecta -tunnuksellasi.

  • Voit lisätä tai poistaa verkkotunnuksia tai sähköpostiosoitteita.
  • Näet käyttäjien kirjautumiset Aktiiviset kirjautumiset -valikon alta sitä mukaa, kun käyttäjät kirjautuvat palveluun.
  • Voit tarvittaessa poistaa yksittäisen kirjautuneen käyttäjän palvelusta Aktiiviset käyttäjät-listauksen kautta, mutta tämä ei estä käyttäjää kirjautumasta uudestaan.

Jos ostettu käyttäjämäärä täyttyy, Fonecta Caller -palvelun käyttö estetään uusilta käyttäjiltä automaattisesti. Saat siitä viestin ja voit päivittää tilausta ostamalla lisää lisenssejä lisäkäyttäjien pääsyä varten yrityspaketti@fonecta.com kautta.

Lisenssimäärän täyttyessä maksuton ja rajoitettu Callerin käyttö on kuitenkin mahdollista käyttäjän henkilökohtaisella sähköpostiosoitteellaan, sisältäen mm. 10 maksutonta hakua kuukaudessa.

Finder -palvelun pääsyä ei rajoiteta. Jos ostettu hakupaketti täyttyy, veloitetaan ylimenevä käyttö takautuvasti sopimuksesi puitteissa.

020202 Puhelinpalvelun puhelinnumerolista tulee toimittaa päivitettäväksi Fonectan kautta osoitteeseen yrityspaketti@fonecta.com

Käyttäjien kirjautuminen ja käyttöoikeuden varmistaminen:

Käyttäjät kirjautuvat työsähköpostiosoitteillaan Finderiin ja Calleriin. Yrityssopimuksen käyttöoikeus varmistetaan tietyin väliajoin ja ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä lähettämällä käyttäjän työsähköpostiin vahvistuskoodi, jonka käyttäjä syöttää kirjautuessaan palveluun.

Käyttöoikeus päättyy yrityksen sopimuksen päättymisen jälkeen tai jos käyttäjällä ei ole pääsyä yrityksen verkkotunnukseen, jolle palvelu on avattu. Automaattinen vahvistusprosessi poistaa myös lähteneet työntekijät automaattisesti yrityssopimuksen piiristä.

Jos yrityksen verkkotunnus on syötetty useampaan eri tilaukseen pääsyä varten, tulee käyttäjän valita kirjautumisosion valikosta oma organisaatio, johon kuuluu.

Fonecta Yrityspaketti sisältää Suomen luotettavimmat yhteys- ja yritystietojen hakukanavat Finderin, Fonecta Caller -mobiilisovelluksen Pro-lisenssin ja 020202 Puhelinpalvelun puhelut sopimuksessa määritellyn mukaisesti.

Palveluiden käyttöönotto on helppoa ja nopeaa! Kun palvelut on aktivoitu, voit kirjautua työsähköpostiosoitteellasi ja aloittaa palveluiden käytön. Alla lisätietoa palveluittain.

Fonecta Caller Pro

Fonecta Caller on matkapuhelimeen asennettava sovellus, josta voit hakea yhteystietoja. Caller Pro -palvelu mahdollistaa mm. rajattomat nimi- ja numerohaut sekä numeron tunnistuksen sovelluksessa. Huomioithan, että ominaisuudet vaihtelevat puhelimesi käyttöjärjestelmän mukaan, lisätietoja löydät täältä.

Sovelluksen lataaminen ja kirjautuminen:

  1. Jos olet kirjautuneena sisään Calleriin, kirjaudu ensin ulos sovelluksesta
  2. Päivitä tai lataa sovellus tarvittaessa puhelimesi käyttöjärjestelmän sovelluskaupasta, jotta käytössäsi on varmasti sovelluksen uusin versio.
  3. Avaa sovellus
  4. Syötä työsähköpostiosoitteesi näkymässä Aloita palvelun käyttö antamalla sähköpostiosoitteesi
  5. Paina Jatka-painiketta, sovellus ohjaa sinua eteenpäin:
    • Sinulle lähetetään vahvistuskoodi työsähköpostiosoitteeseesi.
    • Syötä koodi Calleriin, niin pääset automaattisesti sisään sovellukseen hakunäkymään
    • Jos käytät Calleria sähköpostiosoitteellasi ensimmäistä kertaa sinun tulee syöttää nimesi ja puhelinnumerosi, joka on vahvistettava, jotta palvelun käyttö on mahdollista.
    • Luomme Fonecta Tilin sinulle automaattisesti kirjautumisen yhteydessä. Lisätietoja täällä.
    • Sisäänkirjautumisen jälkeen palvelu on käytössäsi ja voit hakea yhteystietoja rajattomasti.

Huomioitavia asioita:

  • Jos sovellus avaa sinulle näkymän Uuden Fonecta-tilin luomista varten, odota, että työnantajasi aktivoi ensin palvelun ja kirjaudu sen jälkeen sovellukseen ohjeiden mukaan.
  • Jos kirjautumisen yhteydessä on valittavissa useampi yritys tai toimipiste, niin valitse omasi ja kirjaudu sovellukseen.
  • Jos kirjautumisen yhteydessä saat ilmoituksen “Lisenssimäärä täynnä”, ota yhteys sopimusyhteyshenkilöösi tai käytä sovellusta rajoitetulla sisällöllä omilla tunnuksillasi. Myös tilaaja saa tiedon automaattisesti.
  • Käyttöoikeutesi varmistetaan kirjautumisen yhteydessä ja tasaisin väliajoin työsähköpostiosoitteesi kautta.
  • Käyttöoikeutesi päättyy kun sinulle ei ole enää pääsyä yrityksen verkkotunnukseen.

Jos olet jo aiemmin ostanut itsenäisesti Fonecta Callerin maksullisen Pro -version sovelluksen kautta, niin peru tilaus sovelluskaupasta, jotta sen laskutus katkeaa.

Sovelluksen kautta on mahdollista tehdä myös lisämaksullisia kyselyitä (mm. 02 Rekkari ja 02 Taksi), jotka eivät sisälly sopimukseen.

HUOM: Jos yritykselläsi ei ole sopimusta Fonecta Caller Pro -palvelusta, on maksuton käyttö mahdollista rajoitetulla sisällöllä tai voit ostaa Pro-lisenssin käyttöösi sovelluksen kautta myös yksityishenkilönä. Lisätietoja täältä.

Käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä myös Fonectan asiakastukeen sovelluksen kautta klikkaamalla hakunäkymästä oikean ylälaidan pyöreää ikonia ja sieltä valitsemalla valikon Tuki ja palaute, jonka sivun alaosasta pääset Ota yhteyttä -lomakkeelle.

Finder-haku ja SMS-lähetys

Finderista voit hakea yritysten, päättäjien ja yksityishenkilöiden nimet, numerot ja osoitteet sekä tarkempaa tietoa yrityksen toiminnasta, päättäjistä ja taloustiedoista osoitteessa www.finder.fi.

Jos yrityssopimukseenne on liitetty Finder SMS (tekstiviestinlähetyspalvelu), voit lähettää tekstiviestejä palvelusta haettuun tai mihin tahansa suomalaiseen matkapuhelinnumeroon palvelun kautta. SMS-viestin perään lisätään teksti ”Viesti lähetetty Finderista”.

Finderiin kirjautuminen

Kun työnantajasi on aktivoinut palvelun voit kirjautua sisään seuraavasti:

  1. Mene osoitteeseen finder.fi ja paina “Kirjaudu sisään” -painiketta etusivun oikeasta yläkulmasta
  2. Syötä työsähköpostiosoitteesi vaadittuun kohtaan ja paina “Jatka”-painiketta.
  3. Saat työsähköpostiisi vahvistuskoodin, jonka syöttämällä Finderiin pääset kirjautumaan palveluun

Jos sopimukseenne sisältyy tekstiviestien lähetysmahdollisuus, näet etusivun yläkulmassa painikkeen “Tekstiviestit”.

  • Voit lähettää tekstiviestejä mihin tahansa suomalaiseen matkapuhelinnumeroon.
  • Lähetettävän tekstiviestin perään lisätään teksti ”Viesti lähetetty Finderista”.

HUOM: Jos olet vanha sopimusasiakas, käytössäsi voi olla vielä yhteiskäyttötunnus tai IP-tunnistus, jolloin työsähköpostikirjautuminen ei toimi. IP-tunnistuksella pääset Finderiin tuttuun tapaan sisäverkosta.

020202 Puhelinpalvelu

020202 Puhelinpalveluun soittamalla puolestasi etsitään mm. nimi- ja numerotiedot. Saapuvat viestit kuuluvat palvelun hintaan. Puhelinpalvelusta saat lisätietoa täältä.

020202 numeroon lähetetyt tekstiviestit eivät kuulu sopimuksen piiriin, vaan ovat lisämaksullinen tuote.

Palvelun aktivointi vie muutaman päivän sen jälkeen kun yhteyshenkilö on toimittanut puhelinnumerotiedot Fonectalle, joten palvelu on käytössäsi noin viikon kuluessa tilauksesta.

Ladattava tiedosto – Kaikki tarvittavat yhteys- ja yritystiedot kätevästi käyttöösi monikanavaisesti – Tervetuloa Yrityspaketin käyttäjäksi

Fonecta Caller Pro

Palvelun aktivointi:

Fonecta Caller Pro -palvelun aktivointi:

  • Kirjaudu pääsynhallintaan https://yrityksille.fonecta.fi/caller-ja-finder-paasynhallinta/ Oma Fonecta -tunnuksellasi, jonka sait tilauksen yhteydessä
  • Syötä organisaatiosi verkkotunnus tai -tunnukset, joille haluat avata pääsyn Fonecta Caller -sovellukseen
    • Huomaathan, että syöttäessäsi verkkotunnuksen kaikilla sen käyttäjillä on esteetön pääsy palveluun, kirjautuessaan.
    • Jos käytätte esim. gmail-osoitteita on sinun syötettävä käyttäjien yksittäiset sähköpostiosoitteet pääsynhallintaan yksitellen
    • Jos haluat rajoittaa palveluun pääsyä, on sinun syötettävä käyttäjien sähköpostiosoitteet yksitellen tai viestittävä sisäisesti käyttöönotosta palvelun käyttäjäkohderyhmälle.

Käyttäjien tiedottaminen palvelun aktivoinnista:

Tiedota henkilöstöäsi tai palvelun käyttäjäkohderyhmää palvelun käyttöönotosta palvelun aktivoinnin jälkeen esim. tämän tiedotteen avulla:

Ladattava tiedostoEi enää tuntemattomia numeroita – Tervetuloa Fonecta Caller Pron käyttäjäksi!

Palvelun hallinnointi ja raportointi:

Hallinnoit Fonecta Caller Pro -palvelun pääsyä jatkossa Pääsynhallinnan kautta, jonne voit kirjautua Oma Fonecta -tunnuksellasi.

  • Voit lisätä tai poistaa verkkotunnuksia tai sähköpostiosoitteita.
  • Näet käyttäjien kirjautumiset Aktiiviset kirjautumiset -valikon alta sitä mukaa, kun käyttäjät kirjautuvat palveluun.
  • Voit tarvittaessa poistaa yksittäisen kirjautuneen käyttäjän palvelusta Aktiiviset käyttäjät-listauksen kautta, mutta tämä ei estä käyttäjää kirjautumasta uudestaan.

Jos ostettu käyttäjämäärä täyttyy, Fonecta Caller -palvelun käyttö estetään uusilta käyttäjiltä automaattisesti. Saat siitä viestin ja voit päivittää tilausta ostamalla lisää lisenssejä lisäkäyttäjien pääsyä varten yrityspaketti@fonecta.com kautta.

Lisenssimäärän täyttyessä maksuton ja rajoitettu Callerin käyttö on kuitenkin mahdollista käyttäjän henkilökohtaisella sähköpostiosoitteellaan, sisältäen mm. 10 maksutonta hakua kuukaudessa.

Käyttäjien kirjautuminen ja käyttöoikeuden varmistaminen:

Käyttäjät kirjautuvat työsähköpostiosoitteillaan sovellukseen.

Yrityssopimuksen käyttöoikeus varmistetaan tietyin väliajoin ja ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä lähettämällä käyttäjän työsähköpostiin vahvistuskoodi, jonka käyttäjä syöttää kirjautuessaan palveluun.

Käyttöoikeus päättyy yrityksen sopimuksen päättymisen jälkeen tai jos käyttäjällä ei ole pääsyä yrityksen verkkotunnukseen, jolle palvelu on avattu. Automaattinen vahvistusprosessi poistaa myös lähteneet työntekijät automaattisesti yrityssopimuksen piiristä.

Jos yrityksen verkkotunnus on syötetty useampaan eri tilaukseen pääsyä varten, tulee käyttäjän valita kirjautumisosion valikosta oma organisaatio, johon kuuluu.

Fonecta Caller on matkapuhelimeen asennettava sovellus, josta voit hakea yhteystietoja yksityishenkilöille ja yrityksille. Caller Pro -palvelu mahdollistaa mm. rajattomat nimi- ja numerohaut sekä numeron tunnistuksen sovelluksessa, mikä puhelimesi käyttöjärjestelmä sen sallii. Huomioithan, että ominaisuudet vaihtelevat puhelimesi käyttöjärjestelmän mukaan, lisätietoja löydät täältä

Palveluiden käyttöönotto on helppoa ja nopeaa! Kun palvelut on aktivoitu, voit kirjautua työsähköpostiosoitteellasi ja aloittaa palveluiden käytön.

Sovelluksen lataaminen ja kirjautuminen:

  1. Jos olet kirjautuneena sisään Calleriin, kirjaudu ensin ulos sovelluksesta
  2. Päivitä tai lataa sovellus tarvittaessa puhelimesi käyttöjärjestelmän sovelluskaupasta, jotta käytössäsi on varmasti sovelluksen uusin versio.
  3. Avaa sovellus
  4. Syötä työsähköpostiosoitteesi näkymässä Aloita palvelun käyttö antamalla sähköpostiosoitteesi
  5. Paina Jatka-painiketta, sovellus ohjaa sinua eteenpäin:
    • Sinulle lähetetään vahvistuskoodi työsähköpostiosoitteeseesi.
    • Syötä koodi Calleriin, niin pääset automaattisesti sisään sovellukseen hakunäkymään
    • Jos käytät Calleria sähköpostiosoitteellasi ensimmäistä kertaa sinun tulee syöttää nimesi ja puhelinnumerosi, joka on vahvistettava, jotta palvelun käyttö on mahdollista.
    • Luomme Fonecta Tilin sinulle automaattisesti kirjautumisen yhteydessä. Lisätietoja täällä.
    • Sisäänkirjautumisen jälkeen palvelu on käytössäsi ja voit hakea yhteystietoja rajattomasti.

Huomioitavia asioita:

  • Jos sovellus avaa sinulle näkymän Uuden Fonecta-tilin luomista varten, odota, että työnantajasi aktivoi ensin palvelun ja kirjaudu sen jälkeen sovellukseen ohjeiden mukaan.
  • Jos kirjautumisen yhteydessä on valittavissa useampi yritys tai toimipiste, niin valitse omasi ja kirjaudu sovellukseen.
  • Jos kirjautumisen yhteydessä saat ilmoituksen “Lisenssimäärä täynnä”, ota yhteys sopimusyhteyshenkilöösi tai käytä sovellusta rajoitetulla sisällöllä omilla tunnuksillasi. Myös tilaaja saa tiedon automaattisesti.
  • Käyttöoikeutesi varmistetaan kirjautumisen yhteydessä ja tasaisin väliajoin työsähköpostiosoitteesi kautta.
  • Käyttöoikeutesi päättyy kun sinulle ei ole enää pääsyä yrityksen verkkotunnukseen.

Jos olet jo aiemmin ostanut itsenäisesti Fonecta Callerin maksullisen Pro -version sovelluksen kautta, niin peru tilaus sovelluskaupasta, jotta sen laskutus katkeaa.

Sovelluksen kautta on mahdollista tehdä myös lisämaksullisia kyselyitä (mm. 02 Rekkari ja 02 Taksi), jotka eivät sisälly sopimukseen.

HUOM: Jos yritykselläsi ei ole sopimusta Fonecta Caller Pro -palvelusta, on maksuton käyttö mahdollista rajoitetulla sisällöllä tai voit ostaa Pro-lisenssin käyttöösi sovelluksen kautta myös yksityishenkilönä. Lisätietoja täältä.

Käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä myös Fonectan asiakastukeen sovelluksen kautta klikkaamalla hakunäkymästä oikean ylälaidan pyöreää ikonia ja sieltä valitsemalla valikon Tuki ja palaute, jonka sivun alaosasta pääset Ota yhteyttä -lomakkeelle.

Ladattava tiedosto Ei enää tuntemattomia numeroita – Tervetuloa Fonecta Caller Pron käyttäjäksi!

Fonecta Finder

Palvelun aktivointi:

Fonecta Finder -palvelun aktivointi:

  • Kirjaudu pääsynhallintaan https://yrityksille.fonecta.fi/caller-ja-finder-paasynhallinta/ Oma Fonecta -tunnuksellasi, jonka sait tilauksen yhteydessä
  • Syötä organisaatiosi verkkotunnus tai -tunnukset, joille haluat avata pääsyn Finder-palveluun
    • Huomaathan, että syöttäessäsi verkkotunnuksen kaikilla sen käyttäjillä on esteetön pääsy palveluun, kirjautuessaan.
    • Jos käytätte esim. gmail-osoitteita on sinun syötettävä käyttäjien yksittäiset sähköpostiosoitteet pääsynhallintaan yksitellen
    • Jos haluat rajoittaa palveluun pääsyä, on sinun syötettävä käyttäjien sähköpostiosoitteet yksitellen tai viestittävä sisäisesti käyttöönotosta palvelun käyttäjäkohderyhmälle.
  • Jos tilauksessasi on mukana Finder SMS -palvelu, se aktivoituu automaattisesti samalla, kun aktivoit Finder-palvelun.

Käyttäjien tiedottaminen palvelun aktivoinnista:

Tiedota henkilöstöäsi tai palvelun käyttäjäkohderyhmää palvelun käyttöönotosta palvelun aktivoinnin jälkeen esim. tämän tiedotteen avulla:

Ladattava tiedosto – Kaikki olennainen suomalaisista yrityksistä – Tervetuloa Fonecta Finderin käyttäjäksi

Palvelun hallinnointi ja raportointi:

Hallinnoit Finder-palvelun pääsyä jatkossa Pääsynhallinnan kautta, jonne voit kirjautua Oma Fonecta -tunnuksellasi.

  • Voit lisätä tai poistaa verkkotunnuksia tai sähköpostiosoitteita.
  • Näet käyttäjien kirjautumiset Aktiiviset kirjautumiset -valikon alta sitä mukaa, kun käyttäjät kirjautuvat palveluun.
  • Voit tarvittaessa poistaa yksittäisen kirjautuneen käyttäjän palvelusta Aktiiviset käyttäjät-listauksen kautta, mutta tämä ei estä käyttäjää kirjautumasta uudestaan.

Jos ostettu hakumäärä täyttyy, palvelun käyttöä ei estetä, vaan laskutetaan sopimuksen mukaan.

Käyttäjien kirjautuminen ja käyttöoikeuden varmistaminen:

Yrityssopimuksen käyttöoikeus varmistetaan tietyin väliajoin ja ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä lähettämällä käyttäjän työsähköpostiin vahvistuskoodi, jonka käyttäjä syöttää kirjautuessaan palveluun.

Käyttöoikeus päättyy yrityksen sopimuksen päättymisen jälkeen tai jos käyttäjällä ei ole pääsyä yrityksen verkkotunnukseen, jolle palvelu on avattu. Automaattinen vahvistusprosessi poistaa myös lähteneet työntekijät automaattisesti yrityssopimuksen piiristä.

Jos yrityksen verkkotunnus on syötetty useampaan eri tilaukseen pääsyä varten, tulee käyttäjän valita kirjautumisosion valikosta oma organisaatio, johon kuuluu.

Finder-haku ja SMS-lähetys

Finderista voit hakea yritysten, päättäjien ja yksityishenkilöiden nimet, numerot ja osoitteet sekä yritysten päättäjä- ja taloustiedot osoitteessa www.finder.fi

Jos yrityssopimukseenne on liitetty Finder SMS (tekstiviestinlähetyspalvelu), voit lähettää tekstiviestejä palvelusta haettuun tai mihin tahansa suomalaiseen matkapuhelinnumeroon palvelun kautta.

SMS-viestin perään lisätään teksti ”Viesti lähetetty Finderista”.

Palveluun kirjautuminen:

Kun työnantajasi on aktivoinut palvelun voit kirjautua sisään seuraavasti:

  1. Mene osoitteeseen finder.fi ja paina “Kirjaudu sisään” -painiketta etusivun oikeasta yläkulmasta
  2. Syötä työsähköpostiosoitteesi vaadittuun kohtaan ja paina “Jatka”-painiketta.
  3. Saat työsähköpostiisi vahvistuskoodin, jonka syöttämällä Finderiin pääset kirjautumaan palveluun

Jos sopimukseenne sisältyy tekstiviestien lähetysmahdollisuus, näet etusivun yläkulmassa painikkeen “Tekstiviestit”.

  • Voit lähettää tekstiviestejä mihin tahansa suomalaiseen matkapuhelinnumeroon.
  • Lähetettävän tekstiviestin perään lisätään teksti ”Viesti lähetetty Finderista”.

HUOM: Jos olet vanha sopimusasiakas, käytössäsi voi olla vielä yhteiskäyttötunnus tai IP-tunnistus, jolloin työsähköpostikirjautuminen ei toimi. IP-tunnistuksella pääset Finderiin tuttuun tapaan sisäverkosta.

Huomioitavia asioita:

  • Jos palvelu avaa sinulle näkymän Uuden Fonecta-tilin luomista varten, odota, että työnantajasi aktivoi ensin yrityskäytön ja kirjaudu sen jälkeen sovellukseen ohjeiden mukaan.
  • Jos kirjautumisen yhteydessä on valittavissa useampi yritys tai toimipiste, niin valitse omasi ja kirjaudu sovellukseen.
  • Käyttöoikeutesi varmistetaan kirjautumisen yhteydessä ja tasaisin väliajoin työsähköpostiosoitteesi kautta.
  • Käyttöoikeutesi päättyy, kun sinulle ei ole enää pääsyä yrityksen verkkotunnukseen.

Käyttöön liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä myös Fonectan asiakastukeen asiakaspalvelu@fonecta.com

Ladattava tiedosto – Kaikki olennainen suomalaisista yrityksistä – Tervetuloa Fonecta Finderin käyttäjäksi