Mikä Google Consent Mode – ja mitä nyt pitäisi tehdä?
Google Consent Moden deadline on 6.3.2024 Alkuvuoden kuumin puheenaihe analytiikan parissa on Googlen Consent Mode. Napakasti tiivistettynä Google Consent Mode…
Lue lisääTervetuloa ”Markkinoinnin ei niin nopeat” -blogiin, jossa sukellamme syvälle digitaalisen markkinoinnin, verkkokauppojen, analytiikan ja automaatioiden maailmaan – mutta teemme sen hitaammin, huolellisemmin ja syvemmälle sukeltaen. Tarjoamme sinulle syvempiä sukelluksia eri teemoihin ja pyrimme vastaamaan kysymykseen: miten voit tehdä digitaalisesta markkinoinnistasi tehokkaampaa ja suunnitelmallisempaa, yksi blogipostaus kerrallaan.
Toimitus suosittelee
29.11.2023
...tulosten analysointi ja raportointi – se, mitä LinkedInin datasta saa irti ja mitä sillä tiedolla pitäisi tehdä. Asiakkaita kiinnostavat myös yksityiskohdat: esimerkiksi se, mihin hintahuutokauppa perustuu ja mitä sen taustalla...
Lue lisää