B2B vs B2C – miten yritysmarkkinointi eroaa kuluttajamarkkinoinnista?
Kuten sanotaan, markkinointi on aina loppujen lopuksi ihmisille markkinointia, oli kyse yritys- tai kuluttajasektorista. Kannattaako siis edes erotella b2b- ja…
Lue lisääTervetuloa oppimaan ja inspiroitumaan b2b-markkinnista! Tämä sivu tarjoaa kattavan kokoelman artikkeleita ja vinkkejä, jotka auttavat sinua menestymään b2b-markkinoinnissa. Annamme vinkkejä, miten voit luoda vaikuttavan brändin, kohdistaa markkinointisi oikein ja mitata kampanjasi menestystä. Artikkeleissamme käsitellään myös sosiaalisen median markkinointia, sisältömarkkinointia, sähköpostimarkkinointia ja myynnin tukemista markkinoinnin avulla.
Kirjoittajat ovat b2b-markkinoinnin asiantuntijoita ja he jakavat artikkeleissa käytännön neuvoja ja vinkkejä, joita voit hyödyntää heti yrityksesi markkinoinnissa. Tavoitteenamme on auttaa sinua kehittämään b2b-markkinointistrategiaasi ja saavuttamaan parempia tuloksia. Opi uusia tapoja kasvattaa yrityksesi markkinointitehokkuutta!
29.11.2023
...tulosten analysointi ja raportointi – se, mitä LinkedInin datasta saa irti ja mitä sillä tiedolla pitäisi tehdä. Asiakkaita kiinnostavat myös yksityiskohdat: esimerkiksi se, mihin hintahuutokauppa perustuu ja mitä sen taustalla...
Lue lisää22.9.2023
Loppuvuoden myyntisesongin käynnistävä Black Week ja sen pääpäivä Black Friday tulevat taas pian. Miten, missä ja milloin tarjouksiaan kannattaa markkinoida? Fonectan markkinointiratkaisujen päällikkö Joonas Saukkonen kertoo parhaat vinkkinsä. Vuoden vilkkain...
Lue lisää12.6.2023
Markkinoinnin asiantuntijan on aika varata palaveri yrityksen taustajärjestelmästä vastaavien kanssa ja luoda palauteväylät mainospalveluille. Digimarkkinoinnin pelikentän rajat on piirretty uudelleen…
Lue lisää16.1.2023
LinkedIn-mainostajat Suomessa ja maailmalla ovat havainneet LinkedIn Campaign Managerissa muutoksia koskien mainosten sijoittelua. LinkedIn-mainonta sijoittaa oletuksena osan Sponsored Content -mainoksista…
Lue lisää