26.6.2024
Olemme aktiivisia myös kesäisin – Noin 60 % suomalaisista tekee verkko-ostoksia kuukausittain, ja somekanavia selaa päivittäin noin 62 % suomalaisista.…
6.5.2024
Kaikki tietävät Googlen, eikä syyttä: maailman suurimman hakukoneen kautta kulki lähes 92 % kaikesta maailman hakuliikenteestä tammikuussa 2024. Mutta mitä…
10.4.2024
Kevätsesonki on täällä! Jos yrityksesi myy tuotteita tai palveluita, joiden kysyntä korostuu erityisesti sesongeittain, tämä artikkeli on sinulle. Sesongilla tarkoitetaan…
4.3.2024
Nyt puhutaan kekseistä! Ei niistä syötävistä, vaikka nimi ”cookie” siihen viittaakin. Vaan evästeistä, jotka vaikuttavat verkkosivusi ylläpitoon ja mainontaan. Kun…
Tekoäly on mullistanut monia toimialoja ja sen vaikutus näkyy yhä vahvemmin myös markkinoinnissa. Hakusanamainonta on yksi niistä osa-alueista, jossa tekoälyn…
29.2.2024
Kivijalkaliikkeen markkinointi kannattaa aloittaa lukaisemalla tämä opas. Löydät vinkkejä paikallisen näkyvyyden parantamiseen verkossa, suullisen suosittelun voimaan, tehokkaaseen some-mainontaan ja Google-mainonnan…
21.2.2024
Google Consent Moden deadline on 6.3.2024 Alkuvuoden kuumin puheenaihe analytiikan parissa on Googlen Consent Mode. Napakasti tiivistettynä Google Consent Mode…
19.2.2024
Verkosta löytyy lukematon määrä erilaisia kanavia ja alustoja, esimerkiksi lukuisat sosiaalisen median kanavat. Tuleeko tunne, että jokaisessa näistä pitäisi olla…
15.2.2024
Googlen hakutulossivu on vuosikaudet samalta näyttänyt välipysäkki, josta klikkaamme hakemamme tiedon ääreen. Horisontissa siintää kuitenkin jo muutos nimeltä SGE, joka…
6.2.2024
Google yritysprofiili on paikallisen hakukoneoptimoinnin kulmakiviä ja muutenkin asia, joka jokaisella yrittäjällä tulisi olla tiptop-kunnossa. Sen tärkein tavoite on antaa…
Ostoskori on tyhjä.