29.3.2021
Markkinointipodcastin aiheena verkkomainonta, kenelle se sopii ja miten sitä kannattaa tehdä? Kenelle mainostaminen verkossa sopii, tai pikemminkin kenelle se ei…
22.2.2021
Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin…
19.2.2021
Tiesitkö, että hakukoneen kautta alkaa yli 90 prosenttia kaikista ostoprosesseista? Googlen etusivua ei turhaan pidetä maailman tärkeimpänä markkinapaikkana, jossa potentiaalisia…
18.2.2021
Monikanavaisuus on tämän päivän markkinointiviestintää. Asiakkaasi ovat päivittäin läsnä monissa eri kanavissa, jossa sinun tulee heidät kohdata jättääksesi muistijäljen asiakkaan…
14.9.2020
Markkinointi, erityisesti digitaalinen markkinointi ja mainonta, ei suinkaan tapahdu vain yritysten ja kuluttajien välillä. Myös julkisen sektorin toimijat, kuten kunnat,…
20.4.2020
Miten tärkeä yrityksen Google-näkyvyys on? Miten siihen voi vaikuttaa? Digikuntoon-Webinaarissa asiantuntijamme antavat käytännön vinkkejä Google-näkyvyyden kehittämiseen ja parantamiseen, niin…
2.12.2019
Markkinointia tekeville yrityksille on tuttu käsite ”veljenpoika”. ”Veljenpoika” voi olla ihan oikeastikin veljenpoika, mutta yleisemmin sillä tarkoitetaan henkilöä, joka teoriassa…
14.11.2019
Suomalaisten ostokäyttäytymisessä tapahtunut muutos on ollut ennakoitavissa, mutta se on ollut nopeampaa kuin olisimme odottaneet. Ostokäyttäytymisen muutokseen liittyy paitsi tapa,…
19.8.2019
Black Friday on Yhdysvalloista lähtöihin oleva alennusmyyntipäivä, joka on perinteisesti käynnistänyt joulumyynnin. Tarinan mukaan Black Friday nimi tule esiitä, että…
8.4.2019
Bannerilla tarkoitetaan yleensä mainosbanneria. Maailman ensimmäinen mainosbanneri näki päivänvalon jo vuonna 1994. Mainoksen viesti oli ennakoiva: ”Oletko koskaan klikannut hiirelläsi…
Ostoskori on tyhjä.