Four Reasons: Verkkokauppa, joka mahdollistaa myynnin myös jälleenmyyjille
8.11.2022 | Lukuaika 0 min
Kotimainen kauneusalan kapinallinen, Four Reasons, halusi lähteä tosissaan tekemään verkkokauppaa. Uusi verkkopalvelu julkaistiin huhtikuussa 2020. Yhdessä alustassa yhdistyvät B2C-verkkokauppa, B2B-verkkokauppa, verkkovalmennusalusta sekä kansainvälinen sivusto.
Verkkopalvelussa yhdistyvät myytävät tuotteet, valtava määrä sisältöä sekä maailmanluokan toiminnallisuudet. Suunnittelussa korostettiin myös ristiinmyyntiä ja sisältöjen ohessa myyntiä. Sama palvelu toimii myös kansainvälisenä brändisivustona, jossa tarjotaan tuotetietoa jälleenmyyjille.
B2B-verkkokaupan avulla kampaamoasiakkaat pystyvät helposti tekemään tilauksia, seuraamaan tilaustensa tilaa sekä historiaa ja toistamaan vanhoja tilauksia.
Erikoisuutena verkkokauppaan rakennettiin toiminnallisuus, jonka avulla kampaaja-asiakkaat voivat myydä kampaamotuotteita riskittömästi ja ilman ylläpito- ja logistiikkakuluja suoraan Four Reasonsin verkkokaupasta. Lue lisää: fourreasons.fi/ostapienelta
Katso yllä olevalta videolta lisää!
Parasta yhteistyössä:
- Yksi alusta palvelee kaikkia eri kohderyhmiä
Verkkopalvelun asiakkaina on kuluttajat, nykyiset omat jälleenmyyjät / kampaamot sekä potentiaaliset uudet asiakkaat, myös kansainvälisesti. Kaikkia näitä kohderyhmiä pystytään palvelemaan yhden alustan avulla. - Verkkokauppa, joka mahdollistaa myynnin myös jälleenmyyjille
Verkkokaupan avulla Four Reasons pystyy tarjoamaan myyntialustan myös kampaamoasiakkailleen. - Verkkovalmennukset samassa järjestelmässä
Alustaan toteutettiin myös mahdollisuus ostaa ja käydä verkkovalmennuksia. Valmennuksissa käytössä kaikki eri sisältötyypit ja lisäksi niiden yhteydessä voidaan myydä tuotteita.
Tiedätkö miten rakennetaan menestyvä verkkokauppa?
Varaa Teams-tapaaminen asiantuntijallemme