Yrittäjä seisoo tervehtien autokorjaamonsa pihalla

Onneksi olkoon uuden osakeyhtiön perustamisesta!

Markkinoinnin tietopaketti uudelle osakeyhtiölle

Uusi osakeyhtiö ei vielä ole tunnettu – varmistetaan siis yhdessä, että asiakkaat löytävät verkosta juuri sinun yrityksesi.

Digimarkkinointi on panostamisen arvoinen asia

Digitaalinen markkinointi on osa jokaisen modernin osakeyhtiön arkea. Se on helppo, nopea ja ennen kaikkea kustannustehokas tapa esimerkiksi hankkia uusia asiakkaita, tai tiedottaa nykyisille asiakkaille yrityksestä, verrattuna perinteisen median keinoihin. Digitaalinen markkinointi ei ole vain suurten yritysten temmellyskenttä, vaan se kuuluu kaikille yrittäjille. Digimarkkinoinnin etuna pienelle yrittäjälle on, että pieni voi päihittää suuretkin kilpailijat oikein suunnitellulla ja kohdennetulla tekemisellä.

Suosittelemme jokaiselle uudelle yritykselle seuraavia markkinoinnin toimenpiteitä. Tässä kätevä tietopankki, kun budjetoit yrityksen perustamiseen liittyviä kustannuksia.

Kotisivut kuntoon

96 %:lla suomalaisista yrityksistä on kotisivut – hanki sinäkin omasi!
(Lähde: Tilastokeskus)

Toimivat ja käyttäjäystävälliset sivut ovat yrityksen käyntikortti ja löydettävyyden kivijalka.

Toimivien kotisivujen ABC -opas

Toimivien kotisivujen ABC

Lataa maksuton opas
Junnun Korjaamo kotisivut mobiilissa

Kotisivut - avaimet käteen

Lue lisää Fonectan kotisivu-palvelusta

Yhteystiedot eri kanavissa

62 % kuluttajista jättää yrityksen huomiotta, jos he eivät löydä sitä verkosta – varmista sinäkin yrityksesi löydettävyys!
(Lähde: Safaridigital)

Hakukoneille erityisen tärkeitä tietoja ovat yrityksen nimi, osoite ja puhelinnumero ja se, että ne ovat yhtenäiset verkon eri kanavissa.

Ota verkon eri kanavat haltuun -muistilista

Ota verkon eri kanavat haltuun

Lataa muistilista
Junnun Autokorjaamo Google yritysprofiili mobiilissa

Verkkolöydettävyys kuntoon

Lue lisää Fonecta Kontakti-palvelusta

Tule tunnetuksi mainostamalla

Hakusanamainonta voi parantaa yrityksesi tunnettuutta jopa 80 % – voittaa puskaradion!
(Lähde: Safaridigital)

Digitaalinen mainonta esimerkiksi Googlessa on tehokasta, mitattavaa ja monelle budjetille sopivaa.

Tarkista yrityksesi hakukonenäkyvyys

Testaa Google-näkyvyytesi

Tee maksuton testi

Annetaan yhdessä osakeyhtiöllesi lentävä lähtö

Hoidetaan uuden osakeyhtiösi näkyvyys kerralla kuntoon – kun valitset näistä kolmesta palvelusta vähintään kaksi, saat 20 % keskittäjäalennuksen: Kotisivut, Kontakti-palvelu, Google-mainonta.