Ovikello kilkattamaan - tavoita aidosti potentiaaliset asiakkaatOvikello kilkattamaan - tavoita aidosti potentiaaliset asiakkaat

Lataa kivijalkayrittäjän Google-mainontaopas

Opi, kuinka kivijalkaliikkeen kannattaa mainostaa

Tilaa opas

Sisältää muun muassa:

  • Perustelut, miksi kivijalkayrittäjän kannattaisi mainostaa Googlessa.
  • Miten Google Ads, Google Display ja Google Shopping toimivat?
  • Tietoa, mitä Google-mainonta maksaa.
  • Google-mainostajan tarkistuslista.
  • Sanasto, joka auttaa ymmärtämään Google-mainonnan termejä.
Sisällysluettelo

Tilaa opas sähköpostiisi

Suomalaisista jopa 98% käyttää verkon hakukonetta etsiessään tuotteita ja palveluja. Niitä ei etsitä kaupungilla harhaillen, vaan kännykällä tai tietokoneella — silloinkin, kun etsitään fyysistä liikettä lähialueella. Kivijalkayrityksen olemassaololle ja menestykselle on ratkaisevaa, että muutkin kuin ohikulkijat löytävät sinut. Sinun liikkeesi tulee löytyä ja erottua kilpailijoista silloin, kun asiakas etsii Googlesta sitä, mitä sinulla on tarjota, ja vieläpä sinun toimialueellasi.

Tässä oppaassa kerromme, millä erilaisilla tavoilla kivijalkayrittäjän kannattaa mainostaa Googlessa. Tilaa maksuton opas täyttämällä yhteystietosi!

Jos et näe lomaketta, tarkistathan mainosesto-ohjelmasi asetukset. Se voi estää lomakkeen latautumisen.

Nimi
Markkinointilupa*
Hidden
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
Hidden
Hidden
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden