Kaikki artikkelit / Blogi

Fonecta Miikka-Markus Leskinen

Vaikuttava ja mieleenpainuva sisältö LinkedIn-markkinoinnissa

B2B-mainostajien toistuva haaste on tuottaa ammattiin liittyvissä konteksteissa todella mieleenpainuvaa tai vaikuttavaa sisältöä. Kuluttajamarkkinoinnin puolella tunteisiin vetoavaa ja luovalla tavalla…

Lue lisää
Verkkokaupan Myytinmurtajat
Kasvikaupan työntekijä puhelimessa ottamassa vastaan tilausta
Nainen työskentelemässä toimistolla, tarkastelee eri tuloksia tietokoneen edessä
Mies ja nainen toimistolla tarkastelemassa tuloksia papereilta hymyillen
Neljä hyötyä, miksi markkinoinnin automaatio kannattaa
Julkishallinnon asiakkaat hakevat tietoa Googlesta, kuvassa nainen raitiovaunussa etsii tietoa puhelimellaan
Suomessa Amazon toimii samalla tavalla kuin muissakin maissa.
Linkedin mainontaa voi myös sijoitella muihin medioihin
Mies etsii puhelimella yhteystietoja