Kaikki artikkelit / Blogi

Fonecta Miikka-Markus Leskinen

Vaikuttava ja mieleenpainuva sisältö LinkedIn-markkinoinnissa

B2B-mainostajien toistuva haaste on tuottaa ammattiin liittyvissä konteksteissa todella mieleenpainuvaa tai vaikuttavaa sisältöä. Kuluttajamarkkinoinnin puolella tunteisiin vetoavaa ja luovalla tavalla…

Lue lisää
Verkkokaupan perustajan muistilista
Mies puhuu puhelimessa ja katsoo vasemmalle totisesti
Nainen miettii onko Shopify vai WooCommerce parempi verkkokauppa-alusta
Näin menestyt verkkokaupassa
Hyvinpukeutunut liikemies katsoo tietokonettaan ja hymyilee, toimistossa
Fonecta 20v - Henna Knuutila, Customer Experience Manager
Fonectan työntekijä - LinkedIn-mainonnan suurimmat kompastuskivet
Fonectan työntekijä - Markkinointi tuottaa tulosta, kun se tehdään paikallisesti, lähellä asiakasta
Fonectan työntekijä - Brändimainonta vs. liidimainonta - ikuiset kilpakumppanit?
Fonecta 20v - Ulla Leinonen, Digital Presence Specialist