Siksi, että ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosina valtavasti.
Siksi tänä päivänä on erittäin tärkeää, että yrityksesi
Ja juuri näihin tarpeisiin me Fonectalla olemme luoneet ratkaisuja ja palveluja.
Avaimet käteen kotisivut
Alkaen 32 €/kkKotisivut ovat yrityksesi käyntikortti verkossa. Asiantuntijamme rakentavat yrityksellesi hakukoneystävällisen sivuston sisällön ja ulkoasun suunnittelua myöten – avaimet käteen.
Valitse vaihtoehdoista This product has multiple variants. The options may be chosen on the product pageFonecta chat
Alkaen 99 €/kkLisäämällä chatin kotisivuillesi parannat asiakaspalvelua, kasvatat yhteydenottojen määrää ja teet toiminnasta tehokkaampaa.
Valitse vaihtoehdoista This product has multiple variants. The options may be chosen on the product pageFonecta Kontakti
Alkaen 59 €/kkFonecta Kontaktin avulla hallinnoit yrityksesi tietoja helposti ja keskitetysti sekä varmistat, että ne löytyvät ja ovat ajan tasalla useissa haku-, suosittelu- ja karttapalveluissa.
Valitse vaihtoehdoista This product has multiple variants. The options may be chosen on the product pageHakukoneoptimointi
Alkaen 290 €/kkHakukoneoptimoinnilla varmistat, että asiakkaat löytävät yrityksesi kotisivut etsiessään hakukoneista tietoa tai ratkaisuja tarpeisiinsa.
Valitse vaihtoehdoista This product has multiple variants. The options may be chosen on the product pageMonikanavainen markkinointi palveluna
Alkaen 900 €/kkSuomalaiset liikkuvat verkossa yhä luontevammin eri verkostojen välillä. Harvoin vain yksi kanava riittää tavoittamaan kaikki palveluistasi kiinnostuneet asiakkaat. Fonectan monikanavaisen markkinointipalvelun avulla voit joustavasti hallinnoida ja siirtää mediapanostuksiasi kanavasta toiseen.
Lue LisääOlipa yrityksellänne sitten muutama tai muutama sata toimipistettä, on paikallisen markkinoinnin resepti samanlainen: paikallista löydettävyyttä + paikallista mainontaa.
Löydettävyys tarkoittaa yrityksen löytymistä kaikkialta verkosta, mistä asiakkaat hakevat tietoa paikallisista yrityksistä: esimerkkeinä Apple-kartat, Fonecta Caller, Facebook, Finder, Fonecta.fi, Google-haku, Google Maps, Here, Instagram tai Tripadvisor.
Asiakas valitsee hakutulosten joukosta ennemmin yrityksen, joka tarjoaa eniten tietoja itsestään ilman, että täytyy klikata yrityksen kotisivuille. Ja mitä paremmin erotutte ja vakuutatte, sitä paremmin taas löydytte – ja niin edelleen.
Mainonnan kohdentaminen paikallisesti voidaan toteuttaa monella tavalla. Esimerkiksi Facebookissa mainonnan voi kohdentaa kilometrisäteen perusteella, LinkedInissä maakunnan mukaan ja Googlessa avainsanoilla.
Paikalliseen toimijaan luotetaan. Siksi paikallinen markkinointi on suurillekin yrityksille ja monitoimipaikkaisille ketjuille usein taktisempaa ja tehokkaampaa, ja tuo nopeammin tuloksia kuin valtakunnalliset kampanjat.