Digimarkkinointi on investointi, ei pelkkä kulu
Parhaimmillaan digimarkkinointi on dataohjautuvaa optimointia, jossa sampoon laitetaan rahaa, koska se tuottaa lisää rahaa, kirjoittaa Fonectan markkinointijohtaja Katja Laaksonen. Kuvittele…
Lue lisääTervetuloa digimarkkinoinnin kategoriasivulle! Tämä sivu kokoaa yhteen erilaisia resursseja ja materiaaleja, jotka liittyvät digitaaliseen markkinointiin. Täältä löydät artikkeleita, webinaareja, podcasteja ja tutkimuksia, jotka auttavat sinua kehittämään markkinoinnin osaamistasi ja menestymään digitaalisessa markkinointiympäristössä.
11.3.2022
Teknologinen kehitys kulkee kohti digimarkkinoinnin demokratisoitumista. Olemme huomanneet, että pk-yritykset pysyvät parhaiten kehityksessä mukana keskittämällä digitaalisen asiakashankintansa, kirjoittaa Fonectan tuotejohtaja…
Lue lisää24.2.2022
...LinkedInissä. Virtuaalitapahtuman järjestäjänä näet esimerkiksi osallistujien määrän, ammattinimikkeet ja tapahtumaan liittyvien postausten sitoutumisasteen. Tapahtumien mitattavana tavoitteena voi olla esimerkiksi uniikit tavoitetut käyttäjät tai liidien kerääminen kohderyhmältäsi. Fonecta on Suomen ainoa...
Lue lisää21.2.2022
Miten suomalaisyritysten kannattaa markkinoida kansainvälisesti? Miikka-Markus Leskinen kertoo Markkinointipodcastin uusimmassa jaksossa, millaisia asioita kansainvälisessä B2B-markkinoinnissa kannattaa huomioida ja miten sitä…
Lue lisää