Kaartin neule- ja ompelukone Oy: Fonecta Kontakti on kivijalkaliikkeen perusta markkinoinnissa
14.7.2022 | Lukuaika 0 min
Kaartin neule- ja ompelukone Oy löytyy nimensä mukaisesti Helsingin Kaartinkaupungista. Se on toiminut Kasarmikadulla samassa osoitteessa perustamisestaan lähtien, yli 40 vuotta. Tuolloin avattiin ompelukoneisiin erikoistunut yritys, joka tarjoaa asiakkailleen nykypäivänä ompelukoneiden lisäksi myös laadukkaita peitetikkikoneita, saumureita, neulureita sekä laajan ompelutarvikevalikoiman. Luonnollisesti myös koneiden huolto kuuluu yrityksen palveluun, kertoo yrittäjä Hellevi Tojkander.
Puhelinluetteloista nykypäivän markkinointiin
Fonecta ja Kaartin neule- ja ompelukone Oy ovat tehneet yhteistyötä yli vuosikymmenen. Alun perin yhteistyö alkoi tarpeella saada yrityksen tiedot luetteloon asiakkaiden saataville ja sen myötä myös verkkoon. ”Kyllä varmasti ensimmäinen yhteydenotto tuli teiltä ja sitten laitettiin mainokset luetteloon”, muistelee Hellevi.
Puhelinluetteloiden jäätyä historiaan, yritys siirtyi sujuvasti Fonectan Kontakti-palveluun, jonka myötä sen tiedot ovat olleet kattavasti esillä Fonectan omissa palveluissa sekä kumppaniverkostoissa.
Fonecta Kontakti tuo kuukausittain kymmeniä uusia asiakkaita
Kontakti on tuonut yritykseen kuukausittain kymmeniä asiakkaita. Oma Fonectasta löytyvät kävijäraportit osoittavat, että esimerkiksi elokuussa Kaartin neule- ja ompelukone Oy:lle tuli yli kolmekymmentä asiakasta Kontakti-näkyvyyden ansiosta. Määrä on huikea, muttei mitenkään poikkeuksellinen Kaartin neule- ja ompelukone Oy:lle. Kontakti toimii, ja asiakkaita tulee sen kautta tasaisesti joka kuukausi.
”Olen ollut ihan tosi tyytyväinen ja raporteista näkee, millä hakusanoilla asiakkaat ovat meidät löytäneet.” -Hellevi Tojkander / Kaartin neule- ja ompelukone Oy
Markkinointikumppanuus auttaa kiireistä yrittäjää
Kaartin neule- ja ompelukone Oy:llä on Fonectan kautta myös Google-mainontaa, kotisivut, sähköpostit ja verkkokauppa. Viimeisimpänä otettiin haltuun Facebook. ”Kiireisten päivien keskellä on helpottavaa, että asiantuntijat hoitavat markkinoinnin Facebookissa, jotta voin käyttää aikani tehokkaasti asiakkaiden palvelemiseen liikkeessä”, kertoo Hellevi.
Verkkokauppa lisättiin kotisivuille aikanaan kokeilumielessä, koska Hellevi oli ensin ajatusta vastaan. Se on kuitenkin osoittanut tässä ajassa nopeasti toimivuutensa. ”Kyllä me siitä pidetään, ei voi muuta sanoa! Ja asiakkaat pitävät siitä myös. Oli hyvä ratkaisu!” -Hellevi Tojkander / Fonecta ja Kaartin neule- ja ompelukone Oy
Hellevi Tojkander kertoo olevansa erittäin tyytyväinen markkinointikumppanuuteen Fonectan kanssa. Hän kiittelee erityisesti sitä, että on saanut apua aina nopeasti ja vaivattomasti eri tilanteissa, eikä ole jäänyt vastausta vaille.
Kaartin neule- ja ompelukone Oy on onnistunut yhdistämään loistavasti vuosikymmeniä samana pysyneen sijainnin ja nykyaikaisen markkinoinnin. Asiakkaat löytävät ammattimaisen erikoisliikkeen sekä kadulla kulkiessaan, että verkossa. Se jos mikä on osoitus onnistuneesta yhteistyöstä.
Tutustu tarkemmin: www.kaartinneule.fi