Enemmän ja laadukkaita tarjouspyyntöjä
Yrityksille, jotka haluavat lisää sopivia tarjouspyyntöjä, joita ei tarvitse lisäselvittää.
Näy ja vakuuta
Yrityksille, jotka haluavat sitouttaa nykyasiakkaita, olla helposti löydettävissä tai esitellä referenssejä ja palveluita.
Varauskalenteri täyteen
Yrityksille, joiden tavoitteena on saada varauskalenteri buukattua täyteen.
Kauppaa etänä
Yrityksille, jotka haluavat tehdä enemmän kauppaa verkkosivujen kautta.
Varmista, että potentiaaliset asiakkaasi löytävät yrityksesi verkon eri kanavista.
Helppoa ja joustavaa mainontaa ilman massiivisia investointeja.
Yrityksesi näköiset, laadukkaat ja käyttäjäystävälliset verkkosivut avaimet käteen -pakettina.
Tarjoa Finder-palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Tarjoa Fonecta Caller -palvelu keskitetysti yrityksesi työntekijöille.
Varmista, että numerosi tunnistetaan ja soittoihisi vastataan.
Tutustu ja ota veloituksetta käyttöön
Tilaa Fonecta Kontakti, Kotisivut tai Älykäs digimainonta yhdessä, ja saat keskittäjäasiakkaan alennuksen!
Artikkelit, tiedotteet, podcastit ja webinaarit
Tutustu ajankohtaisiin aiheisiin.
Testit
Käytä maksuttomia testejä ja selvitä, miten yritykselläsi menee.
Oppaat
Lataa maksuttomia oppaita ja opi lisää digimarkkinoinnista.
Auditoinnit ja analyysit
Tilaa maksuton asiantuntija-analyysi, joka perustuu dataan.
Nettikurssit
Opiskele uutta maksuttomien kurssiemme avulla.
Näistä tekoälyoppaista löydät konkreettisia vinkkejä, kuinka valjastat ChatGPT:n yrityksesi markkinointiin.
6.7.2021
Yli miljardi kuukausittaista käyttäjää maailmanlaajuisesti, eikä kasvulle näy loppua. Tässä suurin syy, miksi Instagram-mainonta on räjähtävässä kasvussa, ja miksi sinunkin…
3.6.2021
Markkinointipodcastissa on tällä kertaa vieraana Esko Felin, Fonectan Key Account Manager, pitkän linjan markkinoinnin ammattilainen, jolla on osaamista ja…
29.3.2021
Markkinointipodcastin aiheena verkkomainonta, kenelle se sopii ja miten sitä kannattaa tehdä? Kenelle mainostaminen verkossa sopii, tai pikemminkin kenelle se…
24.3.2021
Spotify on laadukas markkinointikanava, joka yhdistää tehokkaasti äänimainonnan ja visuaalisen mainonnan, ja joka tavoittaa monet eri ikäluokat. Miten Spotify-mainonta toimii,…
22.2.2021
Account Based Marketing on suomeksi sanottuna markkinointistrategian räätälöintiä ja kohdistamista tarkkaan valituille, “käsin poimituille” asiakkaille tai asiakasryhmille massakohderyhmien sijaan. Yksinkertaistaen…
Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin…
18.2.2021
Monikanavaisuus on tämän päivän markkinointiviestintää. Asiakkaasi ovat päivittäin läsnä monissa eri kanavissa, jossa sinun tulee heidät kohdata jättääksesi muistijäljen asiakkaan…
17.11.2020
Jo vuosia on puhuttu Facebookin ”kuolemasta” sekä siitä, ettei ”kukaan” enää käytä Facebookia ja että se olisi mediana turha. Kuitenkin…
14.9.2020
Markkinointi, erityisesti digitaalinen markkinointi ja mainonta, ei suinkaan tapahdu vain yritysten ja kuluttajien välillä. Myös julkisen sektorin toimijat, kuten kunnat,…
28.11.2019
Facebook on tehokas mainonnan kanava sekä b2b- että b2c -yrityksille. Facebook-mainontaa ei kuitenkaan tehdä arvailemalla, vaan se vaatii tarkkaa osaamista,…