22.2.2021
Account Based Marketing on suomeksi sanottuna markkinointistrategian räätälöintiä ja kohdistamista tarkkaan valituille, “käsin poimituille” asiakkaille tai asiakasryhmille massakohderyhmien sijaan. Yksinkertaistaen…
Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin…
18.2.2021
Monikanavaisuus on tämän päivän markkinointiviestintää. Asiakkaasi ovat päivittäin läsnä monissa eri kanavissa, jossa sinun tulee heidät kohdata jättääksesi muistijäljen asiakkaan…
22.12.2020
LinkedIn on meillä Suomessakin vakiinnuttanut paikkansa yhtenä suurimmista sosiaalisen median alustoista ja niistä ainoana ammattikäyttöön tarkoitettuna kanavana. Suomessa käyttäjiä on…
17.11.2020
Jo vuosia on puhuttu Facebookin ”kuolemasta” sekä siitä, ettei ”kukaan” enää käytä Facebookia ja että se olisi mediana turha. Kuitenkin…
23.9.2020
LinkedIn on kehittänyt uusia ominaisuuksia tukemaan tapahtumien järjestämistä. Podcastissa Emmi Mikkola kertoo, miten uudet ominaisuudet tukevat toisiaan ja miten…
14.9.2020
Markkinointi, erityisesti digitaalinen markkinointi ja mainonta, ei suinkaan tapahdu vain yritysten ja kuluttajien välillä. Myös julkisen sektorin toimijat, kuten kunnat,…
24.4.2020
LinkedInissä on normaalin yrityssivun lisäksi mahdollisuus hyödyntää LinkedIn Showcase Page -ominaisuutta. Jos LinkedIn Showcase Page ei ole tuttu, kerromme artikkelissa…
16.4.2020
Markkinoinnin podcastissa pohdintaa LinkedInin ja sosiaalisen median merkityksestä poikkeusoloissa. Millaista sisältöä somessa nyt kulutetaan, mikä sisältö toimii, mitä sisältöä…
5.3.2020
Fonecta voitti pääpalkinnon LinkedInin kumppanien kansainvälisessä kilpailussa 4.3. illalla Lontoossa. LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana partnerinaan. ”Saimme erityistä kiitosta siitä, että…
Ostoskori on tyhjä.