6.7.2021
Yli miljardi kuukausittaista käyttäjää maailmanlaajuisesti, eikä kasvulle näy loppua. Tässä suurin syy, miksi Instagram-mainonta on räjähtävässä kasvussa, ja miksi sinunkin…
28.6.2021
LinkedIn on suurista digimainonnan taloista ainoa, jolla tähän asti ei ole ollut sertifikaatteja, joilla mainonnan tekijät voivat osoittaa osaamistaan. Vuoden…
3.6.2021
Markkinointipodcastissa on tällä kertaa vieraana Esko Felin, Fonectan Key Account Manager, pitkän linjan markkinoinnin ammattilainen, jolla on osaamista ja…
29.3.2021
Markkinointipodcastin aiheena verkkomainonta, kenelle se sopii ja miten sitä kannattaa tehdä? Kenelle mainostaminen verkossa sopii, tai pikemminkin kenelle se…
24.3.2021
Spotify on laadukas markkinointikanava, joka yhdistää tehokkaasti äänimainonnan ja visuaalisen mainonnan, ja joka tavoittaa monet eri ikäluokat. Miten Spotify-mainonta toimii,…
25.2.2021
Miten LinkedInissä kannattaa mainostaa? Mitkä ovat taktisen ja liidimainonnan erot? Markkinoinnin podcastissamme Fonectan LinkedIn Relationship Manager Emmi Mikkola kertoo…
22.2.2021
Account Based Marketing on suomeksi sanottuna markkinointistrategian räätälöintiä ja kohdistamista tarkkaan valituille, “käsin poimituille” asiakkaille tai asiakasryhmille massakohderyhmien sijaan. Yksinkertaistaen…
Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin…
18.2.2021
Monikanavaisuus on tämän päivän markkinointiviestintää. Asiakkaasi ovat päivittäin läsnä monissa eri kanavissa, jossa sinun tulee heidät kohdata jättääksesi muistijäljen asiakkaan…
22.12.2020
LinkedIn on meillä Suomessakin vakiinnuttanut paikkansa yhtenä suurimmista sosiaalisen median alustoista ja niistä ainoana ammattikäyttöön tarkoitettuna kanavana. Suomessa käyttäjiä on…
Ostoskori on tyhjä.