Caller-käyntikortti varmistaa, että puheluihisi vastataan!

7.5.2025 | Lukuaika 3 min

Terhi Mahlamaki

Artikkelin kirjoittanut

Oletko koskaan miettinyt, miltä yrityksesi näyttää asiakkaalle silloin, kun hän näkee teiltä saapuvan puhelun? Vilkkuuko näytöllä kenties pelkkä tuntematon numero?

Harva enää nykyään haluaa vastata tuntemattomiin numeroihin, koska huijauspuheluiden määrä on kasvanut valtavasti ja niistä uutisoidaan koko ajan. Teettämästämme tutkimuksesta selvisi, että  noin 2/3 suomalaisista jättää vastaamatta tuntemattomaan numeroon.

Hälyttävää on se, että miltei 40 % suomalaisista jättää tuntemattomaan numeroon vastaamatta silloinkin, kun he osaavat odottaa puhelua. Tämä aiheuttaa sen, että monelle yritykselle soittaminen on erittäin tehoton tapa saada yhteys asiakkaaseen.

Onneksi Fonectalla on tähän ratkaisu: Caller-käyntikortti. Caller-käyntikortin avulla puhelun vastaanottaja tietää heti, kuka soittaa. Kun nimi ja yrityksen logo näkyvät vastaanottajalle, asiakas tunnistaa soittajan ja uskaltaa vastata. Käyntikortti mahdollistaa hyvän ja brändinmukaisen ensivaikutelman sekä rakentaa luottamusta ja ammattimaista kuvaa yrityksestä.

Puheluihin vastataan kolme kertaa todennäköisemmin kuin tuntemattomalle soittajalle.

Caller-käyntikortti toimii yhdessä Fonecta Caller-sovelluksen kanssa. Kaikki sovelluksen yli miljoona käyttäjää näkee Caller-käyntikorttin riippumatta siitä, onko heillä käytössään maksullinen vai maksuton tilaus.

Kun ostat Caller-käyntikortin Fonectalta, tietosi näyttävät luotettavilta

Caller-käyntikortti ei ole pelkästään tekninen ratkaisu, vaan se on osa yrityksen brändiä. Tunnistettava ilme käyntikortissa vahvistaa mielikuvaa yrityksestä ja luo asiakkaalle positiivisen vaikutelman.

Caller-käyntikorttiin voi laittaa mm. soittajan nimen, tittelin ja kuvan. Sen lisäksi Fonectalta tulee tieto siitä yrityksestä, jolle käyntikortti on ostettu. Fonecta haluaa estää väärinkäytökset sen suhteen, että käyntikorttiin voisi keksiä nimeksi ja yritykseksi ihan mitä tahansa.

Caller-käyntikortti auttaa sinua erottumaan kilpailijoistasi. Fonecta Caller -sovelluksen lisäksi käyntikortti nousee esiin Fonecta Callerin verkkosivujen hauissa sekä Finderin haussa. Kun asiakkaalla on valittavanaan useita palveluntarjoajia, yrityksesi näyttää luotettavalta ja löytyy helposti.

Varmista, että vastaanottaja tietää, kuka soittaa

Kun vastaanottaja tunnistaa soittajan, hän haluaa vastata puheluun paljon todennäköisemmin kuin tuntemattomaan numeroon.

Caller-käyntikortti mahdollistaa kaiken tämän:

  • Yrityksen tärkeimmät henkilöt ja numerot löytyvät helposti Fonectan hakupalveluissa eli Fonecta Callerista ja Finderista.
  • Soittamisesta tulee tehokkaampaa, kun puheluihin vastataan aiempaa useammin.
  • Asiakkaat luottavat teihin, koska he näkevät heti soittajan tiedot.
  • Erotutte kilpailijoista, kun puhelinnumerot näyttävät luotettavilta.

Ota yhteyttä, niin huolehditaan, että asiakkaasi vastaavat puheluihisi!

Nimi
This field is hidden when viewing the form
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form
This field is hidden when viewing the form