Casahouse Rent Oy: Oikeilla toimenpiteillä oikeanlaisia asiakkaita
22.6.2023 | Lukuaika 0 min
Autovuokraamon asiakkaat ovat verkossa, ja hakevat palveluja missä ja milloin tahansa – siksi kaikista tärkeistä kanavista on löydyttävä 24/7. Tämän tietää Casahouse Rent Oy:n yrittäjä Jani Tiri, jonka mukaan parasta yhteistyössä Fonectan kanssa on se, että kaikki markkinointitoimenpiteet hoituvat nopeasti ja joustavasti saman asiantuntevan toimijan kanssa.
Pakettiautonvuokrausta ja erinomaista palvelua
Casahouse Rent Oy on 2016 perustettu oululainen autovuokraamoalan yritys, jonka ydintoimintaa on pakettiautojen lyhyt- ja pitkäaikainen vuokraus sekä yritys- että yksityisasiakkaille. Vuokraustoimintaa täydentävät erilaiset kuljetukseen liittyvät lisätarvikkeet.
Alalla erityisen tärkeää on luotettavan, nopean ja turvallisen toimijan maine. Arvostelut jaetaan verkossa, ja hyvä palvelu puhuu puolestaan, kun taas huonot kokemukset kääntyvät äkkiä negatiivisiksi verkkoarvosteluiksi, joista on hankala päästä eroon. Tätä ongelmaa ei ole Casahouse Rent Oy:llä, jonka positiiviset Google-arvostelut kertovat tyytyväisistä asiakkaista.
“Meidän erottautumistekijä on joustavuus ja hyvä palvelu – meillä tehdään kaikki asiakkaalle mahdollisimman helpoksi, jotta kynnys vuokrata auto on mahdollisimman matala”, kertoo Tiri yrityksensä filosofiasta. “Esimerkiksi pakettiautot pyritään aina toimittamaan joustavasti asiakkaan toivomaan paikkaan.”
Kaikki palvelut joustavasti saman katon alta
Fonectan palveluista Casahouse Rent Oy:llä on aktiivisesti käytössä Avaimet käteen -kotisivut sähköpostitilien kera, Fonecta Kontakti, Google-mainonta sekä hakukoneoptimointi.
Tiri on ollut erityisen tyytyväinen siihen, että samalta toimijalta on mahdollista saada kaikki tarvittavat digitaalisen markkinoinnin palvelut, ja niitä voi sekä laajentaa että laittaa tauolle tarpeen mukaan.
“Optimoinnin laitamme kohta tauolle, sillä orgaaninen näkyvyys on saatu optimoitujen kotisivujen ansiosta niin hyvälle tolalle – tähän varmasti palataan taas joidenkin kuukausien kuluttua”, kertoo Tiri suunnitelmistaan.
Google-mainonta tasoittaa sesonkeja ja tuo oikeita asiakkaita
Casahouse Rent Oy palvelee erityisesti yritysasiakkaita ja lisäksi yksityisasiakkaita Oulun alueella. Ja kuten monessa muussakin bisneksessä, on autovuokrauksessakin sesongit, joita mainonnan keinoin pystyy tasoittamaan.
“Aluksi tein Google-mainontaa itse, mutta totesin että sekin muuttuu jatkuvasti, enkä pysy perässä yhtä hyvin kuin ammattilaiset, saati sitten osaa arvioida, miten kustannustehokasta mainontani oli”, kuvailee Tiri. “Otin sitten lopulta yhteyttä Fonectaan, missä asiantunteva henkilöstö auttoi alkuun, ja nyt mainonnan kautta tulee juuri oikeanlaisia asiakkaita, oikeaan aikaan”, Tiri kertoo.
Päivitykset on helppo tehdä itse – tai pyytää apua ammattilaisilta
Kiireisen yksinyrittäjän arjessa tärkeitä ovat joustavat ja nopeat kumppanit, mutta myös toimivat työkalut – ja yksi tällainen on Fonectan kotisivujen julkaisujärjestelmä.
“Ohjelmat ovat helppoja käyttää ja voin tehdä muutoksia kotisivuille helposti itsekin, mutta ne onnistuvat äärimmäisen joustavasti ja nopeasti myös Fonectan kanssa. Pieniä muutoksia kotisivuille voin tehdä itse, mutta muut toimenpiteet jätän suosiolla ammattilaisille ja keskityn itse omaan osaamisalueeseeni”, Tiri kertoo.
Moni yrittäjä on asiantuntija omalla alallaan, mutta kun pitäisi sanoittaa omat palvelunsa verkkosivuilleen, ei sanoja tunnu löytyvän. “Fonectalta olen saanut aina apua myös sisältöjen kirjoittamisessa. He osaavat katsoa liiketoimintaani ulkopuolisesta vinkkelistä ja löytävät juuri oikeat sanat sitä kuvaamaan”, Tiri kertoo.
Oma yhteyshenkilö auttaa ja pitää ajan tasalla
Ehkä kaikkein eniten Tiri kiittelee sitä, että hänellä on Fonectalla oma yhteyshenkilö, jolle voi soittaa suoraan numeroon aina, kun on kysyttävää tai muutostoiveita, esimerkiksi jos tarvitaan uusi sähköpostitili.
“Yhteyshenkilöni myös soittaa 1kk välein ja käy läpi kanssani, miten asiakkaat ovat käyneet sivustollani ja nostaa esiin muutkin tärkeät asiat. Itse en ole yhtä syvällä nettimaailmassa, niin on hyvä että joku soittaa, selostaa ja raportoi, ja näin auttaa itseäkin ymmärtämään dataa”, kiittelee Tiri.
Tutustu tarkemmin yritykseen ja sen toimintaan: Casahouse Rent Oy