Oma Fonectan kautta päivität helposti mm. yrityksesi yhteystiedot, yrityskuvauksen, toimialan, aukioloajat, kuvat ja avainsanat, sekä muuta yrityksesi kannalta oleellista tietoa verkon eri kanaviin
Siirry Oma FonectaanFonecta Kontaktin päivitysohjeista löydät tarkemmat ohjeet mm. ajastettujen päivitysten tekemiseen ja poikkeusaukioloaikojen lisäämiseen. Lisäksi löydät ohjeet someprofiilien postausten julkaisemiseen yritysprofiileihin sekä asiakaspalautteen hallinnointiin.
Kontakti ja Kontakti Pro -palvelun päivitysohjeetKun olet linkittänyt Google-yritysprofiilisi Fonecta Kontaktiin, kaikki yrityksesi perustiedot tulee päivittää jatkossa vain Oma Fonectan kautta. Varmistathan kuitenkin ensin, että Google-yritysprofiilisi on linkitetty osaksi Fonecta Kontaktia.
Siirry Oma FonectaanFonecta Kontaktin avulla voit päivittää yritystietojasi myös Google- ja Facebook-yritysprofiileihin. Päivittääksesi tietoja Googleen tai Facebookiin, sinun täytyy ensin yhdistää yritysprofiilit palveluun. Voit tehdä nämä helposti Oma Fonectan kautta.
Aloita profiilin yhdistäminen Oma FonectassaLöydät tarkat neuvot somekanavien (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn) linkittämiseen ohjesivustoltamme. Linkittämisen jälkeen saat julkaistua postauksia kaikissa näissä kanavissa. Toimipisteesi tiedot päivittyvät linkityksen jälkeen myös Google- ja Facebook-profiileihin.
Siirry ohjeisiinHaluatko, että tuotamme tekoälyn avustuksella yrityksesi Google- ja Facebook-yritysprofiileihin ajastettuja julkaisuja kuukausittain? Fonecta Kontakti -asiakkaana saat palvelun helposti käyttöösi Oma Fonectassa ilman lisäkuluja!
Haluan ottaa palvelun käyttöönHanki helposti ilmaista näkyvyyttä luomalla itse julkaisuja Kontakti-palveluun linkittämiisi Google-, Facebook- ja LinkedIn -profiileihin kätevästi yhdellä kertaa samasta paikasta. Voit ajastaa julkaisut ja valita, julkaistaanko postaus kaikissa vai vain osassa profiileista. Pääset luomaan julkaisuja Oma Fonectassa.
Siirry Oma FonectaanJos Kontakti-palveluusi kuuluu asiakaspalautteiden hallinta, pääset vastaamaan sujuvasti yhdestä paikasta yrityksesi saamiin Google- ja Facebook-arvosteluihin. Pääset Oma Fonectan kautta seuraamaan ja vastaamaan arvosteluihin Kontaktin laajennetun tietojen hallintatyökalun kautta.
Siirry Oma FonectaanJos Kontakti-palveluusi kuuluu arvosteluiden hallintaominaisuus, voit vastata asiakaspalautteisiin ja tilata ilmoituksen saamistasi arvosteluista. Voit vastata linkittämiesi Google- ja Facebook-profiilien kautta tulleisiin arvosteluihin ja palautteisiin.
Siirry ohjeisiin
Kontaktin Tehopaketti -asiakkaat pääsevät näkemään Google-yritysprofiilin kautta annettuihin kysymyksiin ja vastaamaan niihin Kontaktin laajemman hallintatyökalun kautta.
Siirry ohjeisiin
Osta lisää kontaktikortteja siirtymällä Oma Fonectaan alla olevan painikkeen kautta.
Siirry Oma FonectaanHallinnoi kontaktikorttien tietoja siirtymällä Oma Fonectaan alla olevan painikkeen kautta.
Siirry Oma FonectaanVoit ostaa lisää lisenssejä Oma Fonectasta
Palveluiden hallinta -sivulta.
Sopimuksesi yhteyshenkilönä sinun tulee aktivoida palvelu Oma Fonectassa. Klikkaa Palveluiden hallinta -sivulta Aktivoi palvelu.
Aktivoinnin jälkeen käyttäjät pääsevät kirjautumaan palveluun.
Siirry Oma Fonectaan
Voit hallinnoida palvelun pääsyoikeuksia ja käyttäjiä Oma Fonectassa.
Siirry Oma FonectaanLöydä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Fonecta Calleriin liittyen (esim. soittajantunnistuksen puhelinkohtaiset asetukset).
Siirry usein kysyttyihin kysymyksiinVoit ostaa lisää lisenssejä Oma Fonectasta
Palveluiden hallinta -sivulta.
Sopimuksesi yhteyshenkilönä sinun tulee aktivoida palvelu Oma Fonectassa. Klikkaa Palveluiden hallinta -sivulta Aktivoi palvelu.
Aktivoinnin jälkeen käyttäjät pääsevät kirjautumaan palveluun.
Siirry Oma Fonectaan
Voit hallinnoida palvelun pääsyoikeuksia ja käyttäjiä Oma Fonectassa.
Siirry Oma FonectaanOlemme koonneet vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Fonecta Finderiin liittyen.
Siirry usein kysyttyihin kysymyksiinPääset kirjautumaan kotisivujesi julkaisujärjestelmään alla olevan painikkeen kautta.
Kirjaudu kotisivuillesiTutustu Microsoft 365 -sähköpostin käyttöohjeisiin sekä palvelun ehtoihin alla olevasta painikkeesta.
Siirry ohjeisiinTutustu OpenSRS-sähköpostin käyttöohjeisiin sekä palvelun ehtoihin alla olevasta painikkeesta.
Siirry ohjeisiinVoit tehdä muutoksia mainonnan sisältöön sekä varata ajan asiantuntijalle Oma Fonectan kautta.
Siirry Oma FonectaanVoit tilata monia Fonectan yrityksille suunnatuista palveluista kätevästi verkkokauppamme kautta. Tutustu valikoimaamme ja ota digimarkkinointi haltuun!
Siirry verkkokauppaanHaluaisitko jättää tarjouspyynnön ja keskustella asiantuntijamme kanssa tarpeistasi? Jätä yhteydenottopyyntö myynnillemme alta, ja palaamme asiaan mahdollisimman pian!
Jätä yhteydenottopyyntöOvatko yrityksesi tiedot ajantasalla? Oma Fonectan kautta päivität helposti mm. yrityksesi yhteystiedot, yrityskuvauksen, toimialan, aukioloajat, kuvat ja avainsanat, sekä muuta yrityksesi kannalta oleellista tietoa verkon eri kanaviin
Siirry Oma FonectaanVastauksia yleisimpiin kysymyksiin mm. Fonectan hakupalveluissa näkyviin tietoihin liittyen.
Usein kysytyt kysymyksetFonecta Kontaktin päivitysohjeista löydät tarkemmat ohjeet mm. ajastettujen päivitysten tekemiseen ja poikkeusaukioloaikojen lisäämiseen. Lisäksi löydät ohjeet someprofiilien postausten julkaisemiseen yritysprofiileihin sekä asiakaspalautteen hallinnointiin.
Kontakti ja Kontakti Pro -palvelun päivitysohjeetJos sinulla on tunnukset Oma Fonectaan, pääset kirjautumaan palveluun alta.
KirjauduJos sinulla ei ole vielä tunnuksia Oma Fonectaan, voit rekisteröityä palvelun käyttäjäksi alta.
RekisteröidyPääset kirjautumaan kotisivujesi julkaisujärjestelmään alla olevan painikkeen kautta.
Kirjaudu kotisivuillesiJos et muista tunnuksiasi kotisivujesi julkaisujärjestelmään, ota meihin yhteyttä alla olevasta painikkeesta.
Autamme sinua mielellämme!
Pääset kirjautumaan palveluun sähköpostiosoitteellasi alla olevan painikkeen kautta.
KirjauduJos haluat käyttää palvelua sovelluksen kautta, voit ladata sen puhelimesi sovelluskaupasta.
Palvelun selainversioon pääset kirjautumaan sähköpostiosoitteellasi alla olevan painikkeen kautta.
KirjauduFonectan yleiset sopimusehdot yritysasiakkaille ja palveluiden palvelukuvaukset löydät nettisivuiltamme sekä Oma Fonectan kautta.
Katso ehdotSoita asiakaspalveluumme
Arkisin klo 9-12
Puh. 020 692 999*
*) puhelinpalvelu suljettu 1.1.2025 asti
Jos haluat irtisanoa sopimuksesi, voit jättää asiasta meille ilmoituksen Oma Fonectan kautta.
Siirry Oma FonectaanVoit siirtää laskun eräpäivää 14 päivää eteenpäin Oma Fonecta -palvelun kautta, jos lasku ei ole vielä erääntynyt.
Siirry Oma FonectaanMikäli laskutusosoitteesi muuttuu tai haluat vaihtaa laskutustapaa, voit päivittää sen helposti Oma Fonecta -palvelussa. Uusi laskutusosoite tulee voimaan seuraavalle laskulle.
Siirry Oma FonectaanLähetetyt laskut arkistoituvat Oma Fonectaan, josta voit ladata laskun pdf-tiedostona. Oma Fonectan laskuhistoria kattaa edelliset 14 kuukautta.
Siirry Oma FonectaanTäältä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
AsiakaslaskutusSoita asiakaspalveluumme
Arkisin klo 9-12
Puh. 020 692 999*
*) puhelinpalvelu suljettu 1.1.2025 asti