Asiakastuki

Miten voimme auttaa?

Hallinnoi yrityksen tietoja

Oma Fonectan kautta päivität helposti mm. yrityksesi yhteystiedot, yrityskuvauksen, toimialan, aukioloajat, kuvat ja avainsanat, sekä muuta yrityksesi kannalta oleellista tietoa verkon eri kanaviin

Siirry Oma Fonectaan

Fonecta Kontaktin päivitysohjeet

Fonecta Kontaktin päivitysohjeista löydät tarkemmat ohjeet mm. ajastettujen päivitysten tekemiseen ja poikkeusaukioloaikojen lisäämiseen. Lisäksi löydät ohjeet someprofiilien postausten julkaisemiseen yritysprofiileihin sekä asiakaspalautteen hallinnointiin.

Kontakti ja Kontakti Pro -palvelun päivitysohjeet

Ylläpidä Google-yritysprofiilia

Kun olet linkittänyt Google-yritysprofiilisi Fonecta Kontaktiin, kaikki yrityksesi perustiedot tulee päivittää jatkossa vain Oma Fonectan kautta. Varmistathan kuitenkin ensin, että Google-yritysprofiilisi on linkitetty osaksi Fonecta Kontaktia.

Siirry Oma Fonectaan

Linkitä yritysprofiili Kontakti-palveluun

Fonecta Kontaktin avulla voit päivittää yritystietojasi myös Google- ja Facebook-yritysprofiileihin. Päivittääksesi tietoja Googleen tai Facebookiin, sinun täytyy ensin yhdistää yritysprofiilit palveluun. Voit tehdä nämä helposti Oma Fonectan kautta.

Aloita profiilin yhdistäminen Oma Fonectassa

Lue ohjeet somekanavien linkittämiseen

Löydät tarkat neuvot somekanavien (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn) linkittämiseen ohjesivustoltamme. Linkittämisen jälkeen saat julkaistua postauksia kaikissa näissä kanavissa. Toimipisteesi tiedot päivittyvät linkityksen jälkeen myös Google- ja Facebook-profiileihin.

Siirry ohjeisiin

Ota AI-avusteiset julkaisut käyttöösi

Haluatko, että tuotamme tekoälyn avustuksella yrityksesi Google- ja Facebook-yritysprofiileihin ajastettuja julkaisuja kuukausittain? Fonecta Kontakti -asiakkaana saat palvelun helposti käyttöösi Oma Fonectassa ilman lisäkuluja!

Haluan ottaa palvelun käyttöön

Luo itse julkaisuja someprofiileihin

Hanki helposti ilmaista näkyvyyttä luomalla itse julkaisuja Kontakti-palveluun linkittämiisi Google-, Facebook- ja LinkedIn -profiileihin kätevästi yhdellä kertaa samasta paikasta. Voit ajastaa julkaisut ja valita, julkaistaanko postaus kaikissa vai vain osassa profiileista. Pääset luomaan julkaisuja Oma Fonectassa.

Siirry Oma Fonectaan

Seuraa ja reagoi yrityksesi saamiin arvosteluihin

Jos Kontakti-palveluusi kuuluu asiakaspalautteiden hallinta, pääset vastaamaan sujuvasti yhdestä paikasta yrityksesi saamiin Google- ja Facebook-arvosteluihin. Pääset Oma Fonectan kautta seuraamaan ja vastaamaan arvosteluihin Kontaktin laajennetun tietojen hallintatyökalun kautta.

Siirry Oma Fonectaan

Katso ohjeet asiakaspalautteen hallintaan

Jos Kontakti-palveluusi kuuluu arvosteluiden hallintaominaisuus, voit vastata asiakaspalautteisiin ja tilata ilmoituksen saamistasi arvosteluista. Voit vastata linkittämiesi Google- ja Facebook-profiilien kautta tulleisiin arvosteluihin ja palautteisiin.

 

Siirry ohjeisiin

Hallinnoi Google-kysymyksiä

Kontaktin Tehopaketti -asiakkaat pääsevät näkemään Google-yritysprofiilin kautta annettuihin kysymyksiin ja vastaamaan niihin Kontaktin laajemman hallintatyökalun kautta.

 

Siirry ohjeisiin

Osta kontaktikortteja

Osta lisää kontaktikortteja siirtymällä Oma Fonectaan alla olevan painikkeen kautta.

Siirry Oma Fonectaan

Hallinnoi kontaktikortteja

Hallinnoi kontaktikorttien tietoja siirtymällä Oma Fonectaan alla olevan painikkeen kautta.

Siirry Oma Fonectaan

Osta lisenssejä

Voit ostaa lisää lisenssejä Oma Fonectasta
Palveluiden hallinta -sivulta.

Siirry Oma Fonectaan

Aktivoi palvelu

Sopimuksesi yhteyshenkilönä sinun tulee aktivoida palvelu Oma Fonectassa. Klikkaa Palveluiden hallinta -sivulta Aktivoi palvelu.
Aktivoinnin jälkeen käyttäjät pääsevät kirjautumaan palveluun.

 

Siirry Oma Fonectaan

Käyttäjien hallinta

Voit hallinnoida palvelun pääsyoikeuksia ja käyttäjiä Oma Fonectassa.

Siirry Oma Fonectaan

Ohjeita palvelun käyttöönottoon

Siirry ohjeisiin

Ohjeita palvelun käyttöön

Löydä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Fonecta Calleriin liittyen (esim. soittajantunnistuksen puhelinkohtaiset asetukset).

Siirry usein kysyttyihin kysymyksiin

Osta lisenssejä

Voit ostaa lisää lisenssejä Oma Fonectasta
Palveluiden hallinta -sivulta.

Siirry Oma Fonectaan

Aktivoi palvelu

Sopimuksesi yhteyshenkilönä sinun tulee aktivoida palvelu Oma Fonectassa. Klikkaa Palveluiden hallinta -sivulta Aktivoi palvelu.
Aktivoinnin jälkeen käyttäjät pääsevät kirjautumaan palveluun.

 

Siirry Oma Fonectaan

Käyttäjien hallinta

Voit hallinnoida palvelun pääsyoikeuksia ja käyttäjiä Oma Fonectassa.

Siirry Oma Fonectaan

Ohjeita palvelun käyttöönottoon

Siirry ohjeisiin

Ohjeita palvelun käyttöön

Olemme koonneet vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Fonecta Finderiin liittyen.

Siirry usein kysyttyihin kysymyksiin

Kirjaudu päivitystyökaluun

Pääset kirjautumaan kotisivujesi julkaisujärjestelmään alla olevan painikkeen kautta.

Kirjaudu kotisivuillesi

Ohjeet päivittämiseen

Alta löydät ohjeet kotisivujen päivittämiseen.

Siirry ohjeisiin

Microsoft 365 -sähköpostin käyttöohjeet

Tutustu Microsoft 365 -sähköpostin käyttöohjeisiin sekä palvelun ehtoihin alla olevasta painikkeesta.

Siirry ohjeisiin

OpenSRS -sähköpostin käyttöohjeet

Tutustu OpenSRS-sähköpostin käyttöohjeisiin sekä palvelun ehtoihin alla olevasta painikkeesta.

Siirry ohjeisiin

Muuta budjettia

Mainonnan budjettia voit muuttaa Oma Fonectassa.

Siirry Oma Fonectaan

Pyydä muutosta tai varaa aika

Voit tehdä muutoksia mainonnan sisältöön sekä varata ajan asiantuntijalle Oma Fonectan kautta.

Siirry Oma Fonectaan

Tauota mainonta

Voit tauottaa mainonnan Oma Fonectan kautta.

Siirry Oma Fonectaan

Tutustu verkkokauppamme valikoimaan

Voit tilata monia Fonectan yrityksille suunnatuista palveluista kätevästi verkkokauppamme kautta. Tutustu valikoimaamme ja ota digimarkkinointi haltuun!

Siirry verkkokauppaan

Jätä yhteydenottopyyntö myynnillemme

Haluaisitko jättää tarjouspyynnön ja keskustella asiantuntijamme kanssa tarpeistasi? Jätä yhteydenottopyyntö myynnillemme alta, ja palaamme asiaan mahdollisimman pian!

Jätä yhteydenottopyyntö

Päivitä yrityksen tietoja

Ovatko yrityksesi tiedot ajantasalla? Oma Fonectan kautta päivität helposti mm. yrityksesi yhteystiedot, yrityskuvauksen, toimialan, aukioloajat, kuvat ja avainsanat, sekä muuta yrityksesi kannalta oleellista tietoa verkon eri kanaviin

Siirry Oma Fonectaan

Usein kysytyt kysymykset

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin mm. Fonectan hakupalveluissa näkyviin tietoihin liittyen.

Usein kysytyt kysymykset

Fonecta Kontaktin päivitysohjeet

Fonecta Kontaktin päivitysohjeista löydät tarkemmat ohjeet mm. ajastettujen päivitysten tekemiseen ja poikkeusaukioloaikojen lisäämiseen. Lisäksi löydät ohjeet someprofiilien postausten julkaisemiseen yritysprofiileihin sekä asiakaspalautteen hallinnointiin.

Kontakti ja Kontakti Pro -palvelun päivitysohjeet

Kirjaudu Oma Fonectaan

Jos sinulla on tunnukset Oma Fonectaan, pääset kirjautumaan palveluun alta.

Kirjaudu

Rekisteröidy Oma Fonectaan

Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia Oma Fonectaan, voit rekisteröityä palvelun käyttäjäksi alta.

Rekisteröidy

Kirjaudu päivitystyökaluun

Pääset kirjautumaan kotisivujesi julkaisujärjestelmään alla olevan painikkeen kautta.

Kirjaudu kotisivuillesi

Unohditko tunnuksesi?

Jos et muista tunnuksiasi kotisivujesi julkaisujärjestelmään, ota meihin yhteyttä alla olevasta painikkeesta.
Autamme sinua mielellämme!

Lähetä sähköpostia asiakaspalveluun

Kirjaudu Microsoft 365 -palveluihin

Kirjaudu

Kirjaudu Fonecta OpenSRS -sähköpostipalveluun

Kirjaudu

Kirjaudu Fonecta OpenSRS /HostedEmail -sähköpostipalveluun

Kirjaudu

Kirjaudu Finderiin

Pääset kirjautumaan palveluun sähköpostiosoitteellasi alla olevan painikkeen kautta.

Kirjaudu

Kirjaudu Calleriin

Jos haluat käyttää palvelua sovelluksen kautta, voit ladata sen puhelimesi sovelluskaupasta.

Palvelun selainversioon pääset kirjautumaan sähköpostiosoitteellasi alla olevan painikkeen kautta.

Kirjaudu

Tilausvahvistus

Löydät tilausvahvistuksen Oma Fonectan Tilaukset-sivulta.

Siirry Oma Fonectaan

Fonectan yleiset sopimusehdot ja palvelukuvaukset

Fonectan yleiset sopimusehdot yritysasiakkaille ja palveluiden palvelukuvaukset löydät nettisivuiltamme sekä Oma Fonectan kautta.

Katso ehdot

Heräsikö jotain muuta kysyttävää?

Soita asiakaspalveluumme
Arkisin klo 9-12
Puh. 020 692 999*
*) puhelinpalvelu suljettu 1.1.2025 asti

Soita asiakaspalveluun

Sopimuksen irtisanominen

Jos haluat irtisanoa sopimuksesi, voit jättää asiasta meille ilmoituksen Oma Fonectan kautta.

Siirry Oma Fonectaan

Laskun eräpäivän siirtäminen

Voit siirtää laskun eräpäivää 14 päivää eteenpäin Oma Fonecta -palvelun kautta, jos lasku ei ole vielä erääntynyt.

Siirry Oma Fonectaan

Laskutusosoitteen muuttaminen Oma Fonectassa

Mikäli laskutusosoitteesi muuttuu tai haluat vaihtaa laskutustapaa, voit päivittää sen helposti Oma Fonecta -palvelussa. Uusi laskutusosoite tulee voimaan seuraavalle laskulle.

Siirry Oma Fonectaan

Laskukopion löydät aina Oma Fonectasta

Lähetetyt laskut arkistoituvat Oma Fonectaan, josta voit ladata laskun pdf-tiedostona. Oma Fonectan laskuhistoria kattaa edelliset 14 kuukautta.

Siirry Oma Fonectaan

Usein kysytyt kysymykset laskutukseen liittyen

Täältä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Asiakaslaskutus

Heräsikö jotain muuta kysyttävää?

Soita asiakaspalveluumme
Arkisin klo 9-12
Puh. 020 692 999*
*) puhelinpalvelu suljettu 1.1.2025 asti

Soita asiakaspalveluun