Onko yrityksesi tiedot ajan tasalla? Päivitä tiedot helposti ajan tasalle Fonectan hakupalveluihin maksuttomassa Oma Fonectassa. Saat lisättyä myös oleellisia tietoja, jotka auttavat palvelemaan asiakkaitasi paremmin.
Siirry Oma FonectaanFonecta Kontaktin avulla voit päivittää yritystietojasi myös Google- ja Facebook-yritysprofiileihin. Päivittääksesi tietoja Googleen tai Facebookiin, sinun täytyy ensin yhdistää yritysprofiilit palveluun.
Aloita profiilin yhdistäminen Oma FonectassaHaluatko, että tuotamme puolestasi yrityksesi Google- ja Facebook-yritysprofiileihin ajastettuja julkaisuja? Fonecta Kontakti -asiakkaansa saat palvelun helposti käyttöösi Oma Fonectassa ilman lisäkuluja!
Haluan ottaa palvelun käyttöönJos Kontakti-pakettiisi kuuluu asiakaspalautteiden hallinta, pääset vastaamaan sujuvasti yhdestä paikasta yrityksesi saamiin arvosteluihin Googlessa ja Facebookissa. Oma Fonectassa pääset Kontaktin laajennettuun tietojen päivitysosioon, jonka kautta hallinnoit saamiasi palautteita.
Siirry Oma FonectaanOsta lisää kontaktikortteja siirtymällä Oma Fonectaan alla olevan painikkeen kautta.
Siirry Oma FonectaanHallinnoi kontaktikorttien tietoja siirtymällä Oma Fonectaan alla olevan painikkeen kautta.
Siirry Oma FonectaanVoit ostaa lisää lisenssejä Oma Fonectasta
Palveluiden hallinta -sivulta.
Sopimuksesi yhteyshenkilönä sinun tulee aktivoida palvelu Oma Fonectassa. Klikkaa Palveluiden hallinta -sivulta Aktivoi palvelu.
Aktivoinnin jälkeen käyttäjät pääsevät kirjautumaan palveluun.
Siirry Oma Fonectaan
Voit hallinnoida palvelun pääsyoikeuksia ja käyttäjiä Oma Fonectassa.
Siirry Oma FonectaanLöydä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Fonecta Calleriin liittyen (esim. soittajantunnistuksen puhelinkohtaiset asetukset).
Siirry usein kysyttyihin kysymyksiinVoit ostaa lisää lisenssejä Oma Fonectasta
Palveluiden hallinta -sivulta.
Sopimuksesi yhteyshenkilönä sinun tulee aktivoida palvelu Oma Fonectassa. Klikkaa Palveluiden hallinta -sivulta Aktivoi palvelu.
Aktivoinnin jälkeen käyttäjät pääsevät kirjautumaan palveluun.
Siirry Oma Fonectaan
Voit hallinnoida palvelun pääsyoikeuksia ja käyttäjiä Oma Fonectassa.
Siirry Oma FonectaanOlemme koonneet vastauksia yleisimpiin kysymyksiin Fonecta Finderiin liittyen.
Siirry usein kysyttyihin kysymyksiinPääset kirjautumaan kotisivujesi julkaisujärjestelmään alla olevan painikkeen kautta.
Kirjaudu kotisivuillesiTutustu Microsoft 365 -sähköpostin käyttöohjeisiin sekä palvelun ehtoihin alla olevasta painikkeesta.
Siirry ohjeisiinTutustu OpenSRS-sähköpostin käyttöohjeisiin sekä palvelun ehtoihin alla olevasta painikkeesta.
Siirry ohjeisiinMainonnan budjettia voit muuttaa Oma Fonectassa.
Siirry Oma FonectaanVoit tehdä muutoksia mainonnan sisältöön sekä varata ajan asiantuntijalle Oma Fonectan kautta.
Siirry Oma FonectaanVoit tauottaa mainonnan Oma Fonectan kautta.
Siirry Oma FonectaanVoit tilata monia Fonectan yrityksille suunnatuista palveluista kätevästi verkkokauppamme kautta. Tutustu valikoimaamme ja ota digimarkkinointi haltuun!
Siirry verkkokauppaanHaluaisitko jättää tarjouspyynnön ja keskustella asiantuntijamme kanssa tarpeistasi? Jätä yhteydenottopyyntö myynnillemme alta, ja palaamme asiaan mahdollisimman pian!
Jätä yhteydenottopyyntöOnko yrityksesi tiedot ajan tasalla? Päivitä tiedot helposti ajan tasalle Fonectan hakupalveluihin maksuttomassa Oma Fonectassa. Saat lisättyä myös oleellisia tietoja, jotka auttavat palvelemaan asiakkaitasi paremmin.
Siirry Oma FonectaanVastauksia yleisimpiin kysymyksiin mm. Fonectan hakupalveluissa näkyviin tietoihin liittyen.
Usein kysytyt kysymyksetOlemme koonneet yhteen tärkeimmät asiat, joita tarvitset yrityksesi tietojen päivittämiseen Fonecta Kontakti -palveluun.
Kontakti ja Kontakti Pro -palvelun päivitysohjeetJos sinulla on tunnukset Oma Fonectaan, pääset kirjautumaan palveluun alta.
KirjauduJos sinulla ei ole vielä tunnuksia Oma Fonectaan, voit rekisteröityä palvelun käyttäjäksi alta.
RekisteröidyPääset kirjautumaan kotisivujesi julkaisujärjestelmään alla olevan painikkeen kautta.
Kirjaudu kotisivuillesiJos et muista tunnuksiasi kotisivujesi julkaisujärjestelmään, ota meihin yhteyttä alla olevasta painikkeesta.
Autamme sinua mielellämme!
Pääset kirjautumaan palveluun sähköpostiosoitteellasi alla olevan painikkeen kautta.
KirjauduJos haluat käyttää palvelua sovelluksen kautta, voit ladata sen puhelimesi sovelluskaupasta.
Palvelun selainversioon pääset kirjautumaan sähköpostiosoitteellasi alla olevan painikkeen kautta.
KirjauduFonectan yleiset sopimusehdot yritysasiakkaille ja palveluiden palvelukuvaukset löydät nettisivuiltamme sekä Oma Fonectan kautta.
Katso ehdotJos haluat irtisanoa sopimuksesi, voit jättää asiasta meille ilmoituksen Oma Fonectan kautta.
Siirry Oma FonectaanVoit siirtää laskun eräpäivää 14 päivää eteenpäin Oma Fonecta -palvelun kautta, jos lasku ei ole vielä erääntynyt.
Siirry Oma FonectaanMikäli laskutusosoitteesi muuttuu tai haluat vaihtaa laskutustapaa, voit päivittää sen helposti Oma Fonecta -palvelussa. Uusi laskutusosoite tulee voimaan seuraavalle laskulle.
Siirry Oma FonectaanLähetetyt laskut arkistoituvat Oma Fonectaan, josta voit ladata laskun pdf-tiedostona. Oma Fonectan laskuhistoria kattaa edelliset 14 kuukautta.
Siirry Oma FonectaanTäältä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
Asiakaslaskutus