Digitaalinen markkinointi on osa jokaisen modernin toiminimiyrittäjän arkea. Se on helppo, nopea ja ennen kaikkea kustannustehokas tapa esimerkiksi hankkia uusia asiakkaita, tai tiedottaa nykyisille asiakkaille yrityksestä, verrattuna perinteisen median keinoihin. Digitaalinen markkinointi ei ole vain suurten yritysten temmellyskenttä, vaan se kuuluu kaikille yrittäjille. Digimarkkinoinnin etuna pienelle yrittäjälle on, että pieni voi päihittää suuretkin kilpailijat oikein suunnitellulla ja kohdennetulla tekemisellä.
Suosittelemme jokaiselle uudelle yritykselle seuraavia markkinoinnin toimenpiteitä. Tässä kätevä tietopankki, kun budjetoit yrityksen perustamiseen liittyviä kustannuksia.
96 %:lla suomalaisista yrityksistä on kotisivut – hanki sinäkin omasi!
(Lähde: Tilastokeskus)
Toimivat ja käyttäjäystävälliset sivut ovat yrityksen käyntikortti ja löydettävyyden kivijalka.
62 % kuluttajista jättää yrityksen huomiotta, jos he eivät löydä sitä verkosta – varmista sinäkin yrityksesi löydettävyys!
(Lähde: Safaridigital)
Hakukoneille erityisen tärkeitä tietoja ovat yrityksen nimi, osoite ja puhelinnumero ja se, että ne ovat yhtenäiset verkon eri kanavissa.
Hakusanamainonta voi parantaa yrityksesi tunnettuutta jopa 80 % – voittaa puskaradion!
(Lähde: Safaridigital)
Digitaalinen mainonta esimerkiksi Googlessa on tehokasta, mitattavaa ja monelle budjetille sopivaa.
Hoidetaan uuden toiminimiyrityksesi näkyvyys kerralla kuntoon – kun valitset näistä kolmesta palvelusta vähintään kaksi, saat 20 % keskittäjäalennuksen: Kotisivut, Kontakti-palvelu, Google-mainonta.