Fonectan työntekijä - Muut ehdotFonectan työntekijä - Muut ehdot

Fonecta Kontakti

Tältä sivulta löydät Kontakti-palvelun

ehtoja ja sopimustietoja.

Miten palvelu toimii?

Fonecta Kontaktin avulla varmistat, että yrityksesi tiedot löytyvät ja ovat ajan tasalla suomalaisten eniten käyttämissä haku-, kartta- ja sosiaalisen median palveluissa. Et tarvitse useita eri sopimuksia eri toimijoiden välillä vaan hoidamme kaikki kanavat kuntoon yhden pisteen kautta. Yrityksesi tiedot viedään kaikkiin kanaviin yhteneväisessä muodossa, mikä vahvistaa yrityksesi löydettävyyttä hakukoneissa ja takaa sen, että asiakkaasi löytävät aina oikeat tiedot yrityksestäsi.

Fonecta Kontaktin otat käyttöön kirjautumalla Oma Fonectaan.

  • Päivitä ja täydennä yrityksesi tietoja
    • Yhteystiedot, aukioloajat ja yrityskuvaus: Tarkista ja päivitä yrityksesi yhteystiedot, aukioloajat sekä kuvaus.
    • Avainsanat Fonectan palveluissa: Valitse avainsanat, jotka kuvaavat parhaiten palvelujasi ja tuotteitasi. Näin varmistat, että potentiaaliset asiakkaat löytävät sinut oikealla hetkellä.
    • Yrityksen kuvat: Lisää yrityksestäsi kuvia, joilla esittelet yrityksesi palveluita, tuotteita ja toimitiloja. Kuvien tekevät profiilistasi houkuttelevamman ja niiden avulla asiakkaat saavat paremman käsityksen yrityksesi tarjonnasta.
  • Linkitä Google-yritysprofiilisi päivityssivulla
    • Jotta saat Fonecta Kontaktista kaiken hyödyn irti ja lisäät näkyvyyttäsi, linkitä Google-yritysprofiilisi Oma Fonectan kautta. Linkittämiseen löydät tarvittaessa ohjeita Oma Fonectasta.

Löydät reaaliaikaiset tulokset Oma Fonecta –itsepalvelukanavasta. Näet raportilta mm. kuinka paljon yhteydenottoja, toimenpiteitä ja kävijöitä olet saanut Fonecta Kontakti -palvelun avulla.

Usein kysytyt kysymykset

Caller-käyntikortin (ent. kontaktikortin) ja siihen liitettyjen lisätietojen avulla ohjaat yhteydenotot oikeaan paikkaan ja tarjoat asiakkaillesi parempaa palvelua. Caller-käyntikortti luodaan joko henkilölle, palvelulle tai osastolle sen mukaan, millaisia lisätietoja haluat asiakkaallesi tarjota. Henkilön tai osaston Caller-käyntikorttiin saat näkyviin puhelinnumeron lisäksi mm. toimenkuvan, osoitteen, kattavat henkilö- tai osastokohtaiset yhteystiedot sekä halutessasi valokuvan tai logon.

Nimi, toimiala, katuosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, yrityskuvausteksti, yritystä kuvaava mainoslause (maksimissaan 50 merkkiä pitkä), www-osoite, sähköisen median linkit (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram), aukioloajat, hakusanat, mahdolliset lisätuotteet sekä logo, profiilikuva ja kansikuva. Tietosisällön määrä vaihtelee kanavittain.

Voit päivittää tiedot suoraan Oma Fonectan kautta. Päivitysviiveet eri kanaviin vaihtelevat toimittajakohtaisesti.

Mukaan liitettyihin palveluihin tiedot päivittyvät normaalisti lähes reaaliaikaisesti, lukuun ottamatta karttapalveluja. Karttapalveluihin aineistot lähetetään heti ja ne päivittyvät palveluihin kahdesta viikosta kolmeen kuukauteen välisenä aikana, aineiston toimittajasta riippuen.

Kanavien päivittymisessä saattaa olla palveluntarjoajakohtaisia eroja, joten kannattaa tutustua kunkin palveluntarjoajan omiin ehtoihin heidän verkkosivuillaan. Lisätietoa saat tuotteen palvelukuvauksesta.

Sekä Google-yritysprofiili että Facebook-yritysprofiili voidaan liittää mukaan Fonecta Kontaktiin. Jatkossa yhteystietojen päivitys ja hallinnointi näihin, sekä yli 20:een eri kanavaan onnistuu helposti yhdestä paikasta Oma Fonectan kautta. Fonecta Kontaktin avulla tietoja myös suojellaan ja ne pysyvät oikeina. Eri hakukoneet, kuten Google, arvostavat tietojen täsmällistä yhteneväisyyttä verkoston eri kanavissa. Tällä on positiivinen vaikutus hakutuloksiin.

Sinulla pitää olla Facebook-henkilöprofiili, jotta yrityksen Facebook-sivun luominen onnistuu. Jos sinulla ei ole Facebook-profiilia, voit luoda sen täällä: https://www.facebook.com/.

Jos yritykselläsi on jo Google-yritysprofiili, voi sen linkittää Fonecta Kontaktiin. Vahvistetun ja vahvistamattoman Google-yritysprofiilin linkittämiseen löytyy omat ohjeistukset Oma Fonectan kautta.

Päivitykset kaikkiin Fonecta Kontaktin medioihin loppuu irtisanomisen myötä. Maksulliset tiedot poistetaan Fonectan omista medioista. Tiedot Fonectan ulkopuolisissa medioissa säilyvät, jos mediakohtaisissa sopimusehdoissa ei muuta mainita. Lisätietoa saat Fonecta Kontaktin palvelukuvauksesta.