Mihin markkinoijat panostavat tänä vuonna?

Markkinoinnin painopisteet Suomessa

Mihin markkinoijat aikovat panostaa

Lataa tutkimusraportti

Tilaa raportti sähköpostiisi

Fonecta selvitti IRO Researchin kanssa markkinoinnin ammattilaisilta ja päättäjiltä, mihin markkinoijat aikovat panostaa lähitulevaisuudessa.

  • Tutkimuksessa haastateltiin 150 eri kokoisen yrityksen markkinointipäätöksistä vastaavia tai niihin osallistuvia henkilöitä.
  • Tutkimuksen tavoite on auttaa markkinoijia ymmärtämään vertaisiaan, jotta he voivat tehdä parempia päätöksiä markkinoinnin kehittämiseksi ja tulosten parantamiseksi.

Tilaa maksuton raportti markkinoinnin painopisteistä Suomessa.

Nimi
Hidden
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
Hidden
Hidden
Tämä kenttä pitää olla jokaisessa lomakkeessa. Älä muokkaa tai poista kenttää.
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden