Markkinointipodcast: Black Friday käynnistää loppuvuoden sesonkikauden

10.11.2021 | Lukuaika 1 min

Black Friday on Suomessa vuosi vuodelta suositumpi ostospäivä ja yrityksille tärkeä hetki loppuvuoden sesonkikauden käynnistäjä.

Black Friday rantautui Yhdysvalloista Suomeen 2000-luvulla ja se on kasvattanut suosiotaan vuosi vuodelta. Black Friday on yksi vuoden suurimmista myyntipäivistä, joka Suomessakin alkaa olla lähes kaikille yrityksille merkityksellinen kaupanteon ajankohta.

Mitä Black Friday vaatii mainostajalta, jotta kampanjointi varmasti onnistuu? Entä millaisia asioita yrittäjien tulee ottaa huomioon mainontaa suunnitellessa, miten aikaisin mainonta tulee aloittaa ja keille kaikille Black Friday on relevantti?

Näihin ja moniin muihin kysymyksiin asiantuntijamme Joonas Saukkonen ja Laura Aaltonen ottavat kantaa ja antavat hyviä käytännön vinkkejä Black Friday -podcastissa.