25.5.2021
Mainontaa on kärjistäen kahdenlaista. Yrityksen tunnettuutta ja brändimielikuvaa kasvattavaa brändimainontaa ja taktista, konkreettisiin toimenpiteisiin ja myyntiin tähtäävää liidimainontaa. Usein markkinoinnissa…
5.5.2021
Miten Google-haut ovat muuttuneet viime vuosina ja mikä siihen on vaikuttanut? Markkinointipodcastissa SEO-asiantuntija Johannes Lindblom kertoo, miten Google on kehittynyt…
9.4.2021
Markkinointipodcastin vieraana on tällä kertaa Tiina Takala Fonectan myynnistä, joka kertoo ihmisten hakukäyttäytymisen muuttumisesta ja siitä, miten Google on samalla…
22.2.2021
Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin…
28.1.2020
Kun etsimme palvelua tai tuotetta, etsimme sitä lähes poikkeuksetta ensisijaisesti verkosta. Ja verkossa tehdyistä hauista Suomessa valtaosa tehdään Googlessa. Siksi…
22.1.2020
Yrityksen maine verkossa on hauras asia. Asiakkaat ovat yhä herkempiä antamaan kriittistä palautetta, kun eivät ole tyytyväisiä saamaansa palveluun. Jos…
8.1.2020
Fonecta Kontakti on yksi Fonectan suosituimmista ja asiakkaalle parasta hyötyä tuottavista palveluista, mutta silti ajoittain törmää siihen, ettei kaikille ole…
20.2.2019
Yrittäjänä olet jo saattanut huomata, että asiakkaidesi ostokäyttäytyminen on muuttunut: tuotteiden ja palveluiden etsiminen aloitetaan verkosta. Asiakkaat valitsevat palveluntarjoajan esimerkiksi…
31.1.2019
Moni yritys luottaa siihen, että asiakkaat löytävät heidät, mutta onko niin että luottamus perustuu turhalle optimismille? Suomalaiset ovat nimittäin erittäin…
30.1.2019
Yrityksesi voi olla vasta aloittanut tai alan kokenut konkari, mutta yksi asia on sama: jokainen yrittäjä haluaa saada aikaiseksi kauppaa,…
Ostoskori on tyhjä.