13.11.2022
Pitkälle ennakkoon lukkoon lyödyt markkinointisuunnitelmat voivat tuottaa yritykselle tappiota olosuhteiden muuttuessa. Fonectan talousjohtaja Janne Kuisma kertoo, miten selviät ensi talvesta.…
12.11.2022
Me suomalaiset olemme nettikansaa. Edulliset liittymät ja älypuhelimet ovat tuoneet sekä verkossa selailun, että verkko-ostamisen osaksi arkipäiväämme. Viimeistän koronavuodet ovat…
11.11.2022
Mikä on paras verkkokauppa-alusta? Maksupalveluntarjoaja Paytrailin vuosittaisen ”Verkkokauppa-alustat Suomessa” -raportin mukaan Shopify on kasvattanut markkinaosuutta myös Suomessa. Vuoden 2021 raportin…
Google, tuo meille kaikille tuttu etsimisen ja löytämisen kanava, tiedon aarrearkku. Kun tarvitsemme jonkun korjaamaan vuotavan hanan tai etsimme lahjaa…
Me suomalaiset olemme verkkokansaa. Jo ennen koronaa olimme löytäneet tiemme verkkoon (vuonna 2017 tehdyn tutkimuksen mukaan koko väestöstä 71% oli…
8.11.2022
Moni B2B-yritys luottaa edelleen siihen, että asiakkaat haluavat tilata tuotteita puhelimitse tai perinteisillä tilausjärjestelmillä. Näin ei kuitenkaan ole. Digitaalinen B2B-myynti…
18.10.2022
Henna Knuutila on 12 vuodessa ollut jo useissa eri työtehtävissä Fonectalla. Koko jengi on tsempannut, kun hän on opiskellut ja…
2.9.2022
Digitaalinen mainonta kehittyy huimaa vauhtia, niin myös LinkedIn-mainonta. Monen LinkedIn-mainontaa työkseen tekevän on vaikea pysyä muutoksessa mukana, saati sitten yritysten…
30.8.2022
Markkinoinnin avulla yritys voi tulla löydetyksi aktivoida asiakkaat tekemään kauppoja, kirjoittaa Fonectan operatiivinen johtaja Juha Mertanen. Yhdysvallat on jo pitempään…
Kun markkinointia suunnitellaan, mietitään usein, lähdetäänkö tekemään brändimainontaa vai taktista mainontaa, kuten liidimainontaa. Brändimainonta ja liidimainonta mielletään usein toisistaan irrallisiksi…
Ostoskori on tyhjä.